تاریخ انتشار: 1397/04/08 02:46
کد خبر: 141245

مربی سپیدرود: بازیکنان تیم ملی ایران با وجود محدودیت‌ها توانستند بازی خوبی را ارائه کنند

مربی تیم سپیدرود رشت گفت: پس از جام جهانی فوتبال همه فوتبال‌دوستان ابهت و توانمندی تیم ملی ایران را حس کردند.
مربی سپیدرود: بازیکنان تیم ملی ایران با وجود محدودیت‌ها توانستند بازی خوبی را ارائه کنند

سهیل حق‌شناس  با بیان اینکه تیم ملی ایران برای دومین دوره پیاپی در جام جهانی فوتبال شرکت کرد اظهار داشت: عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی خوب بود.

مربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه کشور ژاپن با برنامه‌ریزی بلندمدت قصد دارد تا به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کند بیان داشت: برای رسیدن به هدف باید برنامه‌ریزی بلندمدت انجام داد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه اسپانیا به‌عنوان یکی از حریفان تیم ملی ایران، قهرمان جام سال 2010 بود عنوان داشت: تیم ملی پرتغال نیز در دوره‌ای توانسته بود در اروپا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم ملی ایران به‌دلیل استرس و حساسیت نتوانست در برابر تیم ملی مراکش بازی خوبی را ارائه کند افزود: تیم ملی ایران نباید به نتایج کسب شده در جام جهانی قانع شود و روند رو به رشد خود را باید با سرعت بیشتری دنبال کند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی ایران از توانمندی زیادی در زمینه تاکتیکی و تکنیکی برخوردار هستند اظهار داشت: باید اصلاحاتی در نوع بازی تیم ملی ایران انجام بگیرد تا به ایده آل‌های مورد نظر فوتبال‌دوستان نزدیک شود.

مربی تیم سپیدرود رشت با اذعان به اینکه تیم ملی ایران در خط دفاعی به‌خوبی عمل کرد اما در خط حمله و حفظ توپ نیاز به اصلاحاتی دارد اتصریح کرد: تاکتیک اصلی تیم ملی در مسابقات جام جهانی استفاده از ضدحملات بود.

حق‌شناس با بیان اینکه پس از جام جهانی فوتبال همه فوتبال‌دوستان ابهت و توانمندی تیم ملی ایران را حس کردند افزود: بازیکنان تیم ملی ایران با تمام وجود برای این تیم بازی کردند و باعث افزایش غرور ملی شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایران قبل از مسابقات جام جهانی به دلایل مختلف در محدودیت قرار داشت گفت: بازیکنان تیم ملی ایران با وجود محدودیت‌ها توانستند بازی خوبی را ارائه کنند و به‌همین دلیل باید از آنها حمایت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmlll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی تیم ملی ایران گزینه هدایت سپیدرود رشت شد