تاریخ انتشار: 1397/04/09 08:36
کد خبر: 141094

اختلافات کی روش و برانکو به گذشته بر می گردد/کی روش قصد تلافی کردن دارد!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه رفتارهای برانکو و کی‌روش برخلاف ادعای آنهاست گفت: برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا باید به بازیکنان داخلی اعتماد کرد.
اختلافات کی روش و برانکو به گذشته بر می گردد/کی روش قصد تلافی کردن دارد!

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار در خصوص عملکرد ملی پوشان در جام جهانی گفت: اعتقاد دارم به جز بازی اول که در  نیمه دوم خوب بودیم، در دو بازی بعد عملکرد فوق العاده ای داشتیم و توانستیم مقابل اسپانیا و پرتغال نمایش قابل قبولی ارائه دهیم.

وی تأکید کرد: در دیدار با مراکش، قهرمان افریقا ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی را کاملاً تحت فشا ربودیم اما پس از آنکه از این فشار بیرون آمدیم رفته رفته بر بازی مسلط شدیم. البته در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در ثانیه های پایانی با اشتباه مدافع حریف، مراکش را شکست داده و سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

وی افزود: در مقابل اسپانیا که از بازیکنان بنامی سود می برد، نمایش قابل قبولی داشتیم و اعتقاد دارم بهترین بازی ایران در ادوار جام جهانی، نیم ساعت پایانی دیدار برابر اسپانیا بود که کاملاً بر بازی مسلط بودیم. حریف را به شدت تحت فشار قرار داده بودیم و می توانستیم به گل تساوی هم دست پیدا کنیم که متأسفانه یا با بی دقتی و یا با بدشانسی به این مهم دست نیافتیم.

نامجو مطلق در خصوص دیدار با پرتغال گفت: اعتقاد دارم بازی خوب و پایاپایی را داشتیم. اگرچه توپ در مالکیت پرتغال بود اما ما چندین بار خلق موقعیت کردیم و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم و اگر شانس با ما یار بود و دقت بیشتری می داشتیم در دقیقه ۹۵ می توانستیم گل پیروزی را زده و به دور بعد صعود کنیم. شاید اگر بازی های تدارکاتی بیشتری داشتیم. با تیم های صاحب نام بازی می کردیم و از امکانات بیشتری برخوردار بودیم می توانستیم تیم قدرتمند پرتغال را شکست داده و به پیروزی هم کمک کنیم. اما باز هم با این شرایط عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم نتایج قابل قبولی را هم به دست بیاوریم.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در خصوص صحبت هایی که مبنی بر رفتن کی روش از ایران شده است، اظهار داشت: قطعا رفتن او به سود ایران نخواهد بود. او عملکرد خوبی داشته. مردم خواهان ماندن او هستند و او باید تا پایان جام ملت های آسیا، تیم ملی را با شناخت خوبی که از آن دارد، همراهی کند ولی باید منطق را هم در نظر گرفت که آیا کی روش با رغبت می ماند یا نه. آیا این روزها به دنبال بهانه است تا سر فوتبال ما را کلاه بگذارد یا اینکه درآمد بیشتری کسب کند؟

نامجو مطلق در خصوص اختلافات این روزهای کی روش و برانکو که حالا کاملاً علنی شده است و هنوز کی روش به تهران نرسیده، علیه برانکو صحبت کرده گفت: به طور حتم این درست نیست. این اختلافات به گذشته بر می گردد و اعتقاد دارم کی روش قصد تلافی کردن دارد. برای من عجیب است که دو مربی خارجی که خود را حرفه ای می دانند این چنین علیه یکدیگر صحبت می کنند و حاضر نیستند کوتاه بیایند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و شخص تاج در این مورد دخالت کرده و اجازه ندهد این اختلاف و درگیری بیشتر از این ادامه پیدا کند.

وی در خصوص بازیکنانی که از لیگ داخلی به جام جهانی راه پیدا کردند، تصریح کرد: لیگ ما اثبات کرد که بازیکنان خوبی درآن وجود دارد و توانستند عملکرد مثبتی هم در جام جهانی داشته باشند. ضمن اینکه کی روش نباید فراموش کند که بازیکنانی که لژیونر شدند، اکثرا از لیگ داخلی به اروپا راه پیدا کردند بنابراین سرمربی تیم ملی در صورت ماندن باید به لیگ ایران بیشتر اعتماد کند زیرا می تواند برای جام ملت های آسیا بازیکنان خوبی را به تیم ملی دعوت کند.

نامجو مطلق در پایان و در پاسخ به این پرسش که بهترین های ایران در جام جهانی چه بازیکنانی بودند؟، گفت: من اعتقاد دارم همه بازیکنان ما جزء بهترین ها بودند. از جان مایه گذاشتند. تلاش کردند و برای کشورشان افتخار آفرینی کردند اما اگر بخواهم سه بازیکن برتر ایران در جام جهانی را نام ببرم باید از امید ابراهیمی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری یاد کنم هرچند مجید حسینی و سعید عزت اللهی هم عملکرد فوق العاده ای داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ymxee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم باقری فقط جای خودش را در لیست تیم ملی خالی می بیند