تاریخ انتشار: 1397/04/11 10:43
کد خبر: 140745

حاج صفی به سوال باشگاه یونانی در مورد آینده‌اش، چه پاسخی داده؟

رسانه‌های یونانی امروز این سوال را مطرح کرده‌اند که احسان حاج‌صفی، بازیکن ملی‌پوش ایرانی که به قول یونانی‌ها نقش ستون فقرات تیم ملی ایران را بازی کرده و در باشگاه المپیاکوس یونان، در پست دفاع چپ به میدان می‌رود، در پاسخ به سوال باشگاه یونانی در مورد آینده‌اش، چه پاسخی داده ؟
حاج صفی به سوال باشگاه یونانی در مورد آینده‌اش، چه پاسخی داده؟

وبسایت یونانی فوس‌ در گزارشی می‌نویسد احسان حاج‌صفی در جام جهانی در ترکیب تیم ملی کشورش ایران عملکرد بسیار خوبی داشته و بنابراین می‌توان انتظار داشت که این روزها با سوال‌های بسیار در مورد آینده‌اش روبرو باشد.

 

حاج‌صفی در ایران گفته به المپیاکوس برخواهد گشت و احتمال جدا شدن از باشگاه یونانی را منتفی دانسته. شاید هدف حاج‌صفی این بوده که بیش از این با سوال‌های متعدد درباره‌ی لیگ و باشگاهی که مایل است فصل آینده‌ی فوتبالش را در آن سپری کند، اذیت نشود.

 

به ادعای سایت یونانی، گزینه‌ی اول مارتینز، سرمربی المپیاکوس، برای دفاع چپ تیمش سیمیکاس خواهد بود.  هر چند لئوناردو کوتریس هم از بند مصدومیت رهایی یافته و می‌تواند برای المپیاکوس به میدان برود. با اینحال به نظر می‌رسد مارتینز، سیمیکاس را به کوتریس ترجیح خواهد داد.

 

به ادعای سایت یونانی، با وجود دو رقیب سرحال و آماده‌ی حاج صفی در المپیاکوس، باید منتظر ماند و دید آینده برای او چگونه رقم خواهد خورد ؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmkgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درآمد 400 هزار یورویی المپیاکوس از حضور ملی‌پوشان ایرانی