تاریخ انتشار: 1397/04/12 14:28
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 140560

هشدار به مدیران شهرداری تبریز؛ صبای قم و راه‌آهن دیگری در راه است؟!

مدیران باشگاه شهرداری تبریز با فعل و انفعالات فراوانی حاضر شدند در لیگ یک تیمداری کنند.
هشدار به مدیران شهرداری تبریز؛ صبای قم و راه‌آهن دیگری در راه است؟!

 درحالی که مدیران باشگاه بعثت کرمانشاه رسما اعلام کرده بودند که این باشگاه امتیاز لیگ یکی شهرداری تبریز را خریداری کرده است، ناگهان مشخص نشد که به چه دلیل مدیران شهرداری تبریز پشیمان شده و عنوان داشتند با بومی‌سازی مجموعه باشگاه در لیگ یک حضور پیدا خواهند کرد.

مدیران شهرداری تبریز طی حرکتی ضربتی غلامرضا باغ آبادی را به عنوان سرمربی این باشگاه منصوب کردند. باغ آبادی سه فصل قبل هدایت شهرداری تبریز در لیگ دو را برعهده داشت که تا آستانه سقوط به لیگ سه نیز با این تیم پیش رفت و باحضور علی صالح پناهی شهرداری تبریز از سقوط نجات یافت.

اگر از لحاظ فنی بخواهیم غلامرضا باغ آبادی را مورد قیاس قرار ندهیم؛ اما ساز و کار باشگاه شهرداری تبریز ما را به یاد دو تیم فصل گذشته لیگ یک می‌اندازد. گویا شهرداری تبریز؛ صبای قم و راه آهن دیگر لیگ یک ایران خواهد بود. باشگاه‌هایی که فصل قبل با باخت‌های فراوان و خوردن گل‌های زیاد، پارامترهای جهانی برای خود ثبت کردند. زنگ خطر سقوط شهرداری تبریز به لیگ دو از آن جهت اکنون به صدا درمی‌آید که بدانیم آنها هزینه چندانی نیز نمی‌خواهند در لیگ یک صورت دهند و با بازیکنان جوان و بومی، در لیگ یک حضور خواهند یافت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpr7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک| بررسی وضعیت فانوس به دستان لیگ یک؛ راه‌آهن پر کشید، دو تیم در انتظار لیگ دو!

بررسی فانوس به دستان لیگ برتر و لیگ یک
اختصاصی| پرافتخارها در راه سقوط؛