تاریخ انتشار: 1397/04/13 21:31
کد خبر: 140347

کارلوس کی روش این‌روزها چه کار می‌کند؟

کاروان تیم‌ملی فوتبال کشورمان بعد از عملکرد تحسین برانگیز در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 در میان استقبال پرشور علاقه‌مندان به فوتبال به کشورمان بازگشت اما بعد از آن بحث‌هایی در خصوص آینده کاری کارلوس کی روش با تیم‌ملی مطرح شد و هنوز هم ادامه دارد.
کارلوس کی روش این‌روزها چه کار می‌کند؟

با وجود اینکه مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تاکید بر ادامه همکاری با کی‌روش حداقل تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دارد اما سکوت خود کارلوس کی‌روش در این ارتباط باعث شک و شبهه‌هایی شده است. آن‌هم در حالی که طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های خارجی از جمله تایمز تاکید کردند کی‌روش هیچ‌گونه توافقی با فدراسیون ایران نداشته و ممکن است با یک تیم خارجی به توافق برسد. 
اما نکته حائز اهمیت اینکه کی‌روش این روزها مشغول چه کاری است و پس از بازگشت چگونه روز خود را شب می‌کند؟ جالب است بدانید کی‌روش به پشتکار قوی و صرف زمان لازم برای تیم‌ملی در بین بازیکنان شهرت دارد تا حدی که به گفته کریم انصاری‌فرد در زمان اردوها از 24 ساعت 16-15 ساعت را صرف امور تیم‌ملی می‌کند. او این‌روزها هم در حالی که هنوز قرارداد جدیدی با فدراسیون نبسته مشغول برنامه‌ریزی برای تیم‌ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست. 
کی‌روش و دستیارانش از فردای بازگشت خود در ایران با حضور در ساختمان پک و دفتر کار خود در حال برنامه‌ریزی دقیق برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستند. البته کی‌روش این‌بار ساعت‌های حضورش در کمپ تیم‌های‌ملی کمتر از قبل است اما همین مقدار هم باعث تعجب کارکنان کمپ تیم‌ملی شده چراکه با توجه به عدم برگزاری تمرینات ملی‌پوشان و نبود برنامه خاصی برای تیم‌ملی دلیل حضور مستمر کی‌روش در کمپ تیم‌ملی برایشان جالب است. آن‌هم در شرایطی که خود کی‌روش به ملی‌پوشان دو هفته استراحت داده تا بعد از مسابقات سنگین جام‌جهانی ریکاوری کنند.  یکی دیگر از کارهایی که کی‌روش طی روزهای گذشته در ساختمان پک و اتاق آنالیز خود مشغول انجامش بود، دیدن چندباره بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی 2018 روسیه و آنالیز دقیق عملکرد ملی‌پوشان است. جلسات چند ساعته با مهدی تاج در خصوص تمدید قرارداد و مسائل پیرامونی تیم‎ملی از دیگر کارهایی است که در امور روزانه کی‌روش گنجانده می‌شود. 
براساس شنیده‌ها کی‌روش تا پایان هفته جاری برای استراحت چند هفته‌ای ایران را ترک خواهد کرد مگر اینکه تغییری در برنامه‌های او به‌وجود بیایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmba6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسئولان تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن مدافع موردعلاقه کارلوس کی روش