تاریخ انتشار: 1397/04/14 16:02
سرپرست استقلال اهواز در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 140257

بختیاری زاده : تا چند روز آینده کادرفنی تیم را اعلام میکنیم / تمرکز ما برای صعود به لیگ دسته اول است

بختیاری زاده : تا چند روز آینده کادرفنی تیم را اعلام میکنیم / تمرکز ما برای صعود به لیگ دسته اول است

بختیارزاده سرپرست استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت:

با چند گزینه از مربیان بومی استان مذاکراتی داشته ایم، انشاالله تا چند روز آینده کادرفنی تیم را اعلام میکنیم تا استارت کار خودمان را بزنیم.

استقلال اهواز باتوجه به سابقه و قدمتی که دارد در جایگاه مناسبی در لیگ کشور قرار ندارد و حق این باشگاه سطح اول فوتبال کشور است، بنابر دلایلی در چند سال گذشته حمایت های لازم از تیم به عمل نیامده و بدهی هایی از گذشته وجود دارد که قول هایی داده شده تا این بدهی ها تسویه شود.

در فصل پیش رو تمرکز ما برای صعود به لیگ دسته اول است، دکتر قلندرنژاد مدیرعامل محترم تیم با اسپانسر هایی مذاکره کرده اند و در بحث تامین منابع مالی در فصل پیش رو انشالله مشکلی نداریم.

با توجه به پتانسیلی که استان خوزستان دارد، تمرکز تمام عوامل باشگاه بر روی استفاده از نیروهای بومی است، این فصل تیم های پایه استقلال نیز استارت کار خود را میزنند و برنامه هایی برای فوتبال پایه داریم چرا که پشتوانه باشگاه و تیم های بزرگسالان هستند.

منتظر پیشنهادات هواداران و دیگر دوستان برای کمک کردن به باشگاه برای رسیدن به هدف نهایی هستیم، در تلاشیم  با استفاده از دستگاه های نظارتی، گردش مالی باشگاه زیر نظر باشد تا هر کمکی یا هزینه ای که میشود در راه درست آن به کار گرفته شود ، انشاالله با کمک عوامل دولتی و غیر دولتی استقلال اهواز  به حق خود برسد و این فصل به لیگ دسته اول صعود کند.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggmrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ دسته یک/ سپیدرود رشت در اهواز، میهمان استقلال است