تاریخ انتشار: 1397/04/17 10:43
کد خبر: 139833

استقلالی سابق از شرایطتش در تیم جدید گفت

مدافع جدید تیم شارلوای بلژیک از کنار رفتن یاران نیمار با شکست مقابل بلژیک در جام جهانی روسیه ناراحت است.
استقلالی سابق از شرایطتش در تیم جدید گفت

امید نورافکن مدافع ایرانی جدید شارلوای بلژیک توانست در اولین بازی دوستانه تیمش گلزنی کند. او مصمم است امسال در این تیم بلژیکی بدرخشد و بتواند یکی از مهره‌‌های تاثیرگذار تیم ملی در آینده شود. با مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط تیم جدیدش، گلزنی در بازی دوستانه و همچنین شرایط استقلال همکلام شدیم.

شرایط در شارلوا چطور است؟

خدا را شکر همه  چیز بروفق مراد پیش می‌رود. یک بازی دوستانه هم انجام دادیم که به برتری رسیدیم. فکر می‌کنم تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ بلژیک به‌ آن هماهنگی که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

در این بازی توانستی گلزنی کنی!

موقعیت خوبی برایم فراهم شد که توانستم گلزنی کنم  و بعد از بازی هم مربی از من تشکر کرد. خوشحالم که پایم به گلزنی باز شد. این نویدبخش روزهای خوب برایم خواهد بود و باید تلاش کنم که همین روند را ادامه دهم.

یک مثلث ایرانی در این تیم بلژیکی وجود دارد.

خب کاوه رضایی از فصل گذشته در این تیم حضور داشت و همانطور هم که در مصاحبه قبلی گفته بودم خیلی هوای من را دارد. همین طور قلی‌زاده که او هم مانند من جوان است و برای پیشرفت به خارج کشور آمده است. ما سه نفر باید تلاش کنیم که پرچم ایران را در کشور خارجی بالا نگه داریم. البته مدیرعامل تیم هم چون خودش ایرانی است و شرایط را درک می‌کند بسیاری از مشکلات ما را حل کرده است.

سطح لیگ بلژیک با ایران چقدر فرق دارد؟

درست است که لیگ ایران حرفه‌ای است و بازیکنان بسیار خوبی هم در آن حضور دارند اما در لیگ بلژیک بازیکنان خارجی زیادی حضور دارند و همین باعث می شود سطح مسابقات بالاتر برود که ما باید خیلی تلاش کنیم در همین تیم شارلوا با وجود چنین بازیکنان خارجی با کیفیت فیکس بازی کنیم. همه ما ایرانی‌ها باید تلاش کنیم که در شارلوا به موفقیت برسیم.

جام جهانی هم به مراحل حساس خودش رسید.

از هشت تیمی که باقی مانده بودند من طرفدار برزیل بودم و از حدف آنها ناراحت شدم. البته نباید از بلژیک و فرانسه هم غافل شد. آنها هم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

جایت در جام جهانی خالی نبود؟

هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی حضور داشته باشد. مهم‌ترین رویداد ورزشی در فوتبال جام جهانی است اما قسمت نبود در این جام جهانی حضور داشته باشم. باید تلاش کنم که در جام جهانی بعدی که تجربه هم دارم بتوانم به میدان بروم.

شنیده می‌شود مجید حسینی هم قصد دارد به لیگ بلژیک بیاید!

مجید بازیکن باکیفیتی است و امیدوارم بهترین تصمیم را برای خودش بگیرد. و در جام جهانی ثابت کرد که چه فوتبالیست باکیفیتی است و می‌تواند در بهترین تیم‌‌های اروپایی به میدان برود.

از استقلال خبر داری؟

کم و بیش با دوستانم که در تیم صحبت می‌کنم شرایط تیم را خوب توصیف می‌کنند. فقط مانده بازیکنان تمدیدی که آنها هم ان‌شاءا... دوباره قرارداد خود را امضا می‌کنند و استقلال فصل آینده مدعی قهرمانی خواهد بود. استقلال پتانسیل آن را دارد که در آسیا هم به فینال برسد فقط اگر این بازیکنانی که تازه به خدمت گرفته شده‌اند به هماهنگی برسند دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggkez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال متکی به یک بازیکن نیست/جای خالی مرا پر خواهد کرد!