تاریخ انتشار: 1397/04/17 22:28
کد خبر: 139736

فیفا به ماجرای فریادهای سیاسی مدافع ملی پوش ورود کرد

« فیفا» ممکن است مدافع تیم ملی کرواسی را به دلیل رفتارسیاسی، پس از بازی برابر روسیه، جریمه کند.
 فیفا به ماجرای فریادهای سیاسی مدافع ملی پوش ورود کرد

 کمیته انضباطی فیفا ممکن است «دوماگوی ویدا»، مدافع 29 ساله تیم ملی کرواسی  را به دلیل اقدام سیاسی، پس از پیروزی شب گذشته ،برابر روسیه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018، جریمه کند.

در این بازی که در وقت های معمول و اضافی با تساوی 2-2 به پایان رسید، مدافع حال حاضر باشگاه بشیکتاش ترکیه و تیم ملی کرواسی موفق شد گل مهمی برابر به ثمر رساند و در ضربات پنالتی نیز گلزنی کرد.

به گزارش روزنامه « سان»، پس از پیروزی کرواسی، ویدا به همراه هم تیمی خود «اوگنن ووکویویچ» در رختکن ،در یک ویدیوی چند ثانیه ای خطاب به هواداران دینامو کی اف (تیم سابقشان ) فریاد زدند  "به افتخار اوکراین"  .

این موضوع باعث خشم هواداران روسی شده است زیرا روابط دو کشور روسیه و اوکراین چند سالی است که بر سر شبه جزیره کریمه تیره شده است.

به گزارش این روزنامه، حالا فیفا به ماجرا ورود کرده و همه اسناد و مدارک مربوط به این بازی را جمع آوری کرده و نمایندگان این نهاد بین المللی این موضوع را بررسی خواهند کرد.

طبق قوانین فیفا، سیاست نباید در فوتبال دخالت داده شود و در صورت مقصر شناخته شدن بازیکن، ممکن است وی 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lpwd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام جهانی ۲۰۱۸ رنکینگ فیفا را زیر سوال برد!