تاریخ انتشار: 1397/04/18 10:41
کد خبر: 139705

واکنش کی روش به جدایی رونالدو

کارلوس کی‌روش نقش پررنگی در ستاره شدن کریس رونالدو در دنیای فوتبال داشته و یکی از شخصیت‌هایی است که می‌تواند درباره شاگرد سابق خود صحبت کند.
واکنش کی روش به جدایی رونالدو

به همین خاطر سایت توتومرکاتو وب ایتالیا در پی داغ شدن شایعه انتقال رونالدو به یوونتوس به سراغ این مربی رفته است. کی‌روش در این مصاحبه گفته: «رونالدو می‌خواهد یک امتحان دیگر را در کارنامه فوتبالی‌اش پشت سر بگذارد. او اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و باید ببینیم که در نهایت رئال را ترک خواهد کرد تا به روند پیروزی‌هایش ادامه ‌دهد یا نه؟ این یعنی مهم‌ترین جام خارج از مادرید. اخبار جدایی او من را شگفت‌زده کرد ولی نه خیلی زیاد چون ما کریستیانو رونالدو را می‌شناسیم. او می‌توانست فوتبالش را در رئال تمام کند ولی آنقدر جاه‌طلب است و ژن پیروزی در DNA اوست که می‌خواهد یک امتحان بزرگ دیگر را پشت سر بگذارد.»

سرمربی ایران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید در یووه موفق خواهد بود، افزود: «برای اینکه داستانی استثنایی در ایتالیا رقم بزند، باید در چمپیونزلیگ برای یووه بدرخشد. زدن گل‌های متعدد در سری آ، هر چند کار آسانی نیست ولی برای او کافی نیست. مطمئنا رونالدو هم از اینکه فقط در لیگ ایتالیا قهرمان شود خوشحال نخواهد شد چون برای یوونتوس، رونالدو نیروی مهمی در چمپیونزلیگ خواهد بود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8xgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهلت 7 روزه یوونتوس جهت نهایی کردن انتقال رونالدو