تاریخ انتشار: 1397/04/18 14:29
کد خبر: 139671

برگزاری آخرین تمرین تیم امید با زلاتکو کرانچار

زلاتکو کرانچار این روزها تمام تجربه خود را برای موفقیت این امید ایران به کار گرفته است.
برگزاری آخرین تمرین تیم امید با زلاتکو کرانچار

روز گذشته در ادامه روند آماده سازی تیم امید فوتبال ایران، بازیکنان منتخب زلاتکو کرانچار در محل تمرین حاضر شدند و آیتم های تمرینی سرمربی کروات تیم امید را پشت سر گذاشتند.

در این تمرین بازیکنان سرشناسی نظیر مهدی قائدی و یونس دلفی که در یکی دوسال گذشته خودشان را به عنوان ستاره های لیگ برتر معرفی کردند نیز حضور داشتند.

شاگردان کرانچار پس از گرم کردن کار خود را با کارهای تکنیکی با توپ ادامه دادند و سپس در آیتم های طراحی شده توسط دستیاران کرانچار شرکت کردند.

رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده دو دستیار زلاتکو کرانچار هستند که توازن سرخابی ها را در کادر مربیگری تیم امید حفظ کرده اند.

مرحله بعدی تمرینات نوبت عصر تیم کرانچار در روز گذشته انجام بازی سه نفره فوتبال در فضایی کوچک بود که بر پرس شدید تیم مدافع و افزایش قدرت تهاجمی تیم مهاجم تمرکز داشت. سپس کرانچار بازیکنانش را به دو دسته تقسیم کرد و برای دقایق به انجام بازی فوتبال پرداختند.

تیم فوتبال امید در مسابقات آسیایی جاکارتا با تیم های عربستان، کره شمالی و میانمار هم گروه شده است و کرانچار که برای رساندن تیم امید ایران به المپیک وظیفه سنگینی برعهده دارد، از مردادماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

لازم به ذکر است که امروز تیم امید تمرین نمی کند و در دیداری دوستانه که پشت درهای بسته برگزار می شود، به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zmkza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس توسط کرانچار تهدید شدند!