تاریخ انتشار: 1395/04/21 19:45
کد خبر: 274491

گزارش تمرین عصر استقلال

عادل شیحی بعد از مدت ها دوری از تمرینات استقلال امروز به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد
گزارش تمرین عصر استقلال

سرویس لیگ برتری فرتاک، 

پیش از شروع تمرین عده ای از تماشاگران استقلال با آوردن یک راس گوسفند به زمین زیر پای بازیکنان قربانی کردند تا به نوعی روحیه بازیکنان این تیم را در آستانه بازی حساس برابر ذوب آهن در فینال جام حذفی بالا ببرند. تماشاگرانی که امروز به تمرین آمده بودند در هنگامی که گوسفند جلوی بازیکنان قربانی می شد به شدت به آنها روحیه دادند و می گفتند اگر بتوانند روحیه خودشان را حفظ کنند حتما برنده جام حذفی می شوند.

* پرویز مظلومی برخلاف روزهای گذشته امروز بدون اینکه صحبت خاصی با بازیکنان انجام بدهد تمرین را شروع کرد.

* امید ابراهیمی که به دلیل مشکلات مالی فعلا حاضر نیست در تمرینات این تیم شرکت کند امروز هم غایب بود و کادرفنی و البته بازیکنان پیگیر اوضاع او بودند.

* عادل شیحی بعد از مدت ها دوری از تمرینات استقلال امروز به تمرینات گروهی تیمش اضافه شد که در آستانه فینال جام حذفی باعث امیدواری بازیکنان شد.

* محسن کریمی که با مصدومیتی جزیی روبه رو است امروز زیرنظر امین نوروزی به صورت اختصاصی تمرین کرد و احتمالا او هم از فردا به تمرینات گروهی اضافه می شود.

* منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی امروز در تمرینات استقلال حاضر بودند و امروز با پرویز مظلومی چند دقیقه ای جلسه برگزار کردند.

* امروز اصغر قربانعلی پور مربی بدنساز استقلال غایب بود و همین مساله باعث شد که بازیکنان زیرنظر سیروس دین محمدی و البته محمد نوازی بدن های خود را گرم کنند.

* بعد از گرم کردن تمرینات تاکتیکی آغاز شد که پاس های تک ضرب، سانتر به سمت دروازه و شوت از مهمترین آیتم های تمرین امروز بود.

* در این بین کری های آرش برهانی با مهدی رحمتی هم دیدنی بود هرچند که رحمتی مدعی بود  تمام توپ های این بازیکن را مهار کرده است.

* با تصمیم کادرفنی استقلال تمرینات این تیم در پشت درهای بسته برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpr9z

آخرین اخبار