تاریخ انتشار: 1395/06/20 19:36
کد خبر: 262216

نتایج هفته دوم بوندس لیگا؛ برد حیاتی لورکوزن و شکست گلادباخ

رقابت های هفته دوم بوندس لیگا عصر شنبه با ۵ دیدار ادامه یافت
نتایج هفته دوم بوندس لیگا؛ برد حیاتی لورکوزن و شکست گلادباخ

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هفته دوم رقابت های بوندس لیگا روز جمعه با برد ۲-۰ بایرن مونیخ مقابل شالکه آغاز شد. در ادامه این رقابت های امروز عصر پنج دیدار برگزار شد و در آخرین بازی روز شنبه دورتموند با لایپیزیگ دیدار خواهد کرد.

در حساس ترین بازی عصر شنبه، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان هامبورگ بود و در پایان مقابل این تیم با نتیجه ۳-۱ این تیم را شکست داد. در این بازی ابتدا بابی وود در دقیقه ۵۸ گل اول بازی را برای هامبورگ به ثمر رساند اما جوئل پویهانپالو مهاجم جوان و فنلاندی لورکوزن دقایقی بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۷۹ گل مساوی را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه ۹۰ موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند و اولین برد فصل اشمیت در بوندس لیگا قطعی شود. در وقت های اضافی پویهانپالو کار هامبورگ را تمام کرد و با زدن گل سوم خود ضمن هت تریک در این بازی چهارمین گل فصلش را هم به ثمر رساند.

در یکی دیگر از دیدارها گلادباخ پس از برد در بازی اول این بار میهمان فرایبورگ بود و در پایان با نتیجه ۳-۱ از این تیم شکست خورد. در این بازی ابتدا تورگان هازارد در نیمه اول برای گلادباخ گلزنی کرد اما دو گل ماکسیمیلیان فیلیپ و نیلز پترسن در نیمه دوم ۳ امتیاز بازی را نصیب شاگردان کریستین اشترایش کرد.

هرتابرلین هم در ادامه روند رو به رشد خود در دو فصل اخیر، در زمین اینگول اشتات به برتری ۲-۰ دست یافت و ۶ امتیازی شد. گل های هرتابرلین را وداد ایبیشویچ و یولین شیبر به ثمر رساندند. وولفسبورگ هم در اولین بازی خانگی خود مقابل کلن ۰-۰ متوقف شد. در دیگر بازی دارمشتات با تک گل ساندرو سریگو در دقیقه ۹۰ فرانکفورت را شکست داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzq8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج بازی های باشگاهی روز یکشنبه در لیگ های معتبر اروپایی