تاریخ انتشار: 1395/06/20 20:15
اختصاصی/
کد خبر: 262204

قاسم سیانکی: نمی خواهیم لیگ را فدای جام حذفی بکنیم

سرمربی شهرداری کاشان گفت: نمی خواهیم لیگ را فدای جام حذفی بکنیم.
قاسم سیانکی: نمی خواهیم لیگ را فدای جام حذفی بکنیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سرمربی شهرداری کاشان درخصوص بازی هفته گذشته شان گفت: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول ضعیف عمل کردیم اما گل هم زدیم ولی در نیمه دوم با اینکه تیم برتر بودیم، بالای 5 موقعیت گل داشتیم. متاسفانه در دقیقه 95 روی اشتباه خودمان گل تساوی را خوردیم.

سیانکی در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: چون از جام حذفی انصراف دادیم، به بچه ها استراحت دادیم تا از عصر جمعه، با شادابی تمرینات را ادامه بدهیم و برای بازی با شهرداری ارومیه خودمان را آماده کنیم.

سیانکی درخصوص دلیل انصراف تیمش از جام حذفی گفت: چون با نفت و گاز گچساران بازی داشتیم و باید با اتوبوس میرفتیم آنجا و چندتا مصدوم داشتم، احتمال میدادم که آنجا بازیکنانمان مصدوم شوند و ریکاوری نکنیم و بعدش هم باید میرفتیم ارومیه، بخاطر همین گفتم لیگ رو فدای جام حذفی نکنم.

وی درخصوص بازی هفته ی آینده گفت: شهرداری در شهر خودش بازی دارد و دوتا بازی اش را باخته و برای برد می آیند، اما ما هم برای برد میریم آنجا.

سیانکی افزود: من به جرات میگویم که ما دوهفته سخت را داشتیم. هفته اول هفت بازیکن نداشتیم و در گرمای شوشتر به تساوی رسیدیم، ولی بسیار موقعیت داشتیم و هفته بعد هم 3 تا بازیکنمون رو از دست دادیم. فوروارد اصلیمان و هافبک وسط طراحمان هم دقیقه 5 بازی کمرش گرفت ولی خداروشکر جوان های خوبی داشتیم و در اون بازی هم موقعیت داشتیم.

سیانکی در پایان گفت: اگر مصدومیت و محرومیت بازیکنانمان تمام شود، ما از هفته پنجم به بعد مدعی هستیم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pyn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


می خواهیم شگفتی ساز جام حذفی شویم/ باخت مقابل شهرداری تبریز را فراموش کرده ایم