تاریخ انتشار: 1395/04/21 19:56
کد خبر: 274488

پرسپولیس، تیمی با انگیزه های بالا/ برانکو پرسپولیس را متحول کرده است

پرسپولیس برای حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ برتر، در حال حاضر در اردوی اوکراین بسر می برد و تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی را دنبال می کند.
پرسپولیس، تیمی با انگیزه های بالا/ برانکو پرسپولیس را متحول کرده است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیس رفته رفته به روزهایی بر می گردد که هواداران میلیونی هر هفته چشم انتظار بازی های زیبایش بودند.

در سالهای نچندان دور، پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی بازی بلایی بر سرحریفان می آورد که در بیست دقیقه اول بازی فاتحه تیم حریف خوانده می شد.

این تیم در آن سالها برایش فرقی نداشت که با چه حریفی روبرو می شود، آن چه که در راس هدف آنها بود، حمله بود و حمله و زدن گل های زیاد و بر همین اساس بهش می گفتند پرسپولیس زلزله، محبوب هر چی دله!

اما همین پرسپولیس آرام آرام از روزهای آرمانی خود فاصله گرفت و در طی چند سال گشته فقط نامی از او باقی ماند ولی با برگشت برانگو به ایران و در اختیار گرفتن سکان مربیگری این تیم پر طرفدار، هر روز شاهد پیشرفت این تیم هستیم و می توان امیدوار بود با انگیزه های بالایی که دارند، خاطرات روزهای خوب گذشته را برای هواداران زنده کنند.

پرسپولیس در اردوی اوکراین و به دور از چشم خبرنگاران، در حال آماده سازی خود است و بر اساس خبرهای جسته گریخته ای که به ایران می آید، می توان امیدوار بود که امسال شاهد تیمی متفاوت از پرسپولیس خواهیم بود.

نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjlnr

آخرین اخبار