تاریخ انتشار: 1397/04/21 10:24
کد خبر: 139244

سازمان لیگ در انتظار معرفی ورزشگاه نساجی

در حالی 2 هفته به آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران باقی است، تکمیل ورزشگاه خانگی تیم تازه وارد نساجی قائمشهر به این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرار دارد.
سازمان لیگ در انتظار معرفی ورزشگاه نساجی

اگرچه ساخت این پروژه با شتاب قابل ملاحظه ای از سوی پیمانکار و با نظارت دستگاه ورزش و معاونت عمرانی استانداری مازندران با حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد، ولی هیچ تضمینی برای تکمیل شدنش و رسیدن به رقابت های لیگ برتر وجود ندارد.

اگرچه تمام مسوولان مجری و ناظر پروژه و حتی مسوولان سازمان لیگ و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران از پیشرفت فیزیکی مرمت و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی ابراز رضایت کردند، ولی هیچ یک از آنها نتوانستند زمان دقیقی را برای پایان بازسازی ورزشگاه اعلام کنند و این سکوت نه تنها باشگاه که هواداران هزار نفری نساجی را نیز سردرگم کرده است.

بررسی میدانی خبرنگاران از اجرای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نشان می دهد که تاکنون سوله جایگاه تماشاگران نصب و پنل زیرین برای بتن ریزی ( صندلی بتنی نشستن ) آماده است.

همچنین پی (فونداسیون) رختکن بازیکنان و سرویس بهداشتی ورزشگاه به همراه مکان نصب دکل روشنایی و تلویزیون بزرگ (اسکوربورد) مشخص شده که به جزرختکن و سرویس بهداشتی به نظر می رسد سایر تجهیزات در زمان مقرر تحویل شود.

با تکمیل مرمت و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ظرفیت استادیوم خانگی نساجی برای رقابت های لیگ برتر به 15 هزار نفر می رسد که نسبت به جایگاه قبلی ظرفیت آن 2.5 برابر افزایش می یابد.

** اما و اگر پایان پروژه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر گفت که عملیات اجرایی پروژه ورزشگاه شهید وطنی با شتاب در حال اجراست و این کار مورد تایید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران نیز قرار گرفته است.

فرشید قدیمی در گفت و گو با خبرنگار افزود: برای مرمت و بهسازی این ورزشگاه حدود 11 میلیارد ریال اعتبار اولیه مصوب شد که تکمیل آن حدود 80 میلیاردریال هزینه دارد.

وی اضافه کرد: تلاش مسوولان اجرایی و پیمانکار تکمیل ورزشگاه در زمان مقرر و رساندن آن به نخستین دیدار تیم نساجی قائمشهر با ذوب آهن اصفهان است.

** احتمال برگزاری دیدار نساجی در ساری

رئیس هیات فوتبال مازندران نیز تکمیل شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را برای نخستین دیدار این تیم برابر ذوب آهن مورد تردید قرار دارد.

غلامرضا بهروان گفت که باشگاه نساجی ورزشگاه ساری را به عنوان استادیوم جایگزین به هیات فوتبال معرفی کرد که در صورت آماده نشدن استادیوم شهید وطنی دیدار آغازین این تیم برابر ذوب آهن در ساری انجام خواهد شد.

** سازمان لیگ در انتظار معرفی ورزشگاه نساجی

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که تاکنون چند باشگاه لیگ برتری از جمله نساجی قائمشهر ورزشگاه برگزاری دیدارهای خانگی خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده اند.

سعید فتاحی افزود: این باشگاه ها باید حداکثر تا پایان تیرماه ورزشگاه خود را برای دیدار خانگی اعلام کنند و در صورت تکمیل شهید وطنی قائمشهر دیدار نساجی در این استادیوم انجام خواهد شد.

نساجی قائمشهر پس از ربع قرن حضور در رقابت های فوتبالی در فصل گذشته با گل شماری از همشهری خود خونه به خونه پیش افتاد و به عنوان دومین تیم پس از نفت مسجد سلیمان، لیگ برتری شد.

رقابت های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران 4 مردادماه آغاز می شود و نساجی قائمشهر در هفته نخست میزبان ذوب آهن است و در هفته دوم در تبریز به مصاف تراکتور می رود و سومین هفته این رقابت ها میزبان آبی پوشان پایتخت می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmopv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم فصل گذشته نساجی در تیررس باشگاه پیکان