تاریخ انتشار: 1397/04/22 10:02
کد خبر: 139089

حال و هوای مثبت مشهد برای افتتاحیه لیگ برتر

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: مسئولان و نهادهای ذیربط در شهر مشهد با حداکثر توان درصدد فراهم‌آوردن شرایط برگزاری هرچه بهتر افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) هستند.
حال و هوای مثبت مشهد برای افتتاحیه لیگ برتر

علی رفسنجانی درخصوص آمادگی مشهد برای میزبانی افتتاحیه لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت فصل گذشته در زمینه برگزاری مسابقات لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام و البته اهتمام مسئولان برای برگزاری رقابت‌های لیگ هجدهم در این ورزشگاه، وفاق خوبی در شهر شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: تمامی ارکان ذیربط در سطح استان خراسان رضوی و شهر مشهد فارغ از هرگونه نگاه و سلیقه می‌خواهند به برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های لیگ برتر و به‌ویژه افتتاحیه مسابقات کمک کنند.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به موضع مثبت آستان قدس رضوی، فرمانداری مشهد و شورای تأمین در قبال برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام گفت: هیأت فوتبال استان تلاش کرده است تا پدیده به‌عنوان تنها نماینده لیگ برتری استان بتوانند همه بازی‌های فصل پیش رو را در این ورزشگاه فوق مدرن برگزار کند.

رفسنجانی با بیان اینکه روز سه‌شنبه جلسه فرمانداری درخصوص بازی افتتاحیه برگزار می‌شود، ادامه داد: رویکرد مقامات محترم فرمانداری و شورای تأمین در زمینه برگزاری مطلوب بازی‌های لیگ برتر بالأخص میزبانی از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام کاملاً امیدوارکننده و روشن است.

وی گفت: براساس نگاه مساعد مسئولان خراسان رضوی و شهر مشهد در جهت برگزاری افتتاحیه لیگ برتر در ایام ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم در کنار سایر عوامل برگزاری بازی، فضای روحیه‌بخش و بانشاطی را تدارک ببینیم و مراسم مطلوبی را داشته باشیم.

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی در خاتمه راجع به برخی شایعات در زمینه روابط این هیأت با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: همه ما برای بهبود وضعیت ورزش و فوتبال استان تلاش می‌کنیم و بی‌تردید اداره‌کل ورزش استان نیز تاکنون با نیت خیر و هدف جلب رضایت مردم و هواداران کار کرده است. هواداران فوتبال در مشهد همواره جزو پرشورترین هواداران فوتبال ایران بوده‌اند و مطمئناً با تعامل سازنده مسئولان و حمایت خالصانه این هواداران نجیب می‌توان گام‌های مثبتی در مسیر تعالی و پیشرفت فوتبال استان داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoagp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی
اختصاصی فرتاک ورزشی|