تاریخ انتشار: 1397/04/22 11:11
طعنه‌ی مدافع کرواسی به سه‌شیرها
کد خبر: 139080

ورسالیکو: انگلیس همچنان توپ بلند می‌فرستد

تیم ملی انگلیس در دوران سرمربی‌گری گرت ساوت‌گیت به خاطر سبک بازی زیبا و فلسفه‌ی خاص او در مورد کار با توپ با ستایش‌های بسیاری روبرو شده ولی شیمه ورسالیکوی کروات بعد از بازی با انگلیسی‌ها، در این مورد نظر کاملاً متفاوتی ابراز کرده.
ورسالیکو: انگلیس همچنان توپ بلند می‌فرستد

 ساوت‌‌گیت بازیکنانی مثل جان استونز و هری مگوایر را عمداً در ترکیب تیم خود به زمین می‌فرستد چون این دو بازیکنانی هستند که می‌توانند بازی‌سازی از عمق خط دفاع را انجام دهند. اولین بازی‌های انگلیس در جام جهانی روسیه، در مقابل تونس و پاناما هم نشان داد که تیم ساوت‌گیت بیشتر به سبک اروپایی فوتبال می‌کند تا به شیوه‌ی سنتی انگلیسی.

ولی ورسالیکو می‌گوید او از انگلیس جدیدی که همه از آن صحبت می‌کنند چیزی ندیده است. ورسالیکو می‌گوید وقتی کرواسی تصمیم گرفت حریف را تحت فشار بگذارد، نقاط ضعف آنها به سرعت خودنمایی کرد.

ورسالیکو می‌گوید " همه جا می‌گفتند این انگلیس، انگلیس نوین است،  تیمی که روش سنتی فرستادن توپهای بلند را کنار گذاشته. ولی ما وقتی آنها را تحت فشار گذاشتیم معلوم شد که اینطور نیست ".

ورسالیکو که در اتلتیکو مادرید به عنوان دفاع وسط بازی می‌کند و قبلاً صحبت‌هایی مبنی بر پیوستش به منچستریونایتد مطرح شده، زمانی که بازی انگلیس و کرواسی با نتیجه‌ی 1-1 ادامه داشت ضربه‌ی سر جان استونز را از روی خط دروازه برگرداند تا تیمش را نجات دهد. ورسالیکو در پایان بازی هم وقتی کروات‌ها مشغول جشن و پایکوبی بودند، با یک تکل راگبی‌وار، سرمربی‌اش زلاتکو دالیچ را به زمین انداخت و پشت او سوار شد.  

خوشبختانه سرمربی کروات‌ می‌داند که حرکت ورسالیکو به دلیل رفاقت و دوستی صمیمی آنها و از سر شادی مفرط رسیدن به فینال بوده و ورسالیکو در فینال جام جهانی، مقابل فرانسه به میدان خواهد رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edkey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونی: انتشار چنین عکس هایی برای بازیکنی با جایگاه من مناسب نیست