تاریخ انتشار: 1397/04/22 16:15
کد خبر: 139022

گلایه های دست نشان از سرمربی سابق مس کرمان/گناه یک مربی چیست که می‌خواهد جای مربی دیگر کار کند؟

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از سرمربی پیشین این تیم به خاطر اظهارات اخیرش گلایه دارد.
گلایه های دست نشان از سرمربی سابق مس کرمان/گناه یک مربی چیست که می‌خواهد جای مربی دیگر کار کند؟

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه فرزاد حسین‌خانی، بازیکن قدیمی مس کرمان در انتخاب بازیکنان و اعضای کادر فنی نقش دارد، گفت: شما باید ببینید این شایعات توسط چه کسانی مطرح می‌شود. اگر قرار باشد یک بازیکن اینقدر نقش و قدرت داشته باشد، پس احتمالاً من در این سال‌ها در کار مربیگری راه را اشتباه رفته‌ام. مطمئن باشید این حرف‌ها توسط کسانی مطرح می شود که قبلاً به عنوان مدیر، سرپرست، سرمربی و ... در مس کرمان حضور داشتند، اما به موفقیت نرسیدند. متأسفانه برخی این مسائل را مطرح می‌کنند تا مس را وارد حاشیه کنند.

وی ادامه داد: فرض را بر اینکه بگیرید که حسین‌خانی چنین قدرتی دارد، ولی آیا نادر دست‌نشان مربی است که در تیمش یک بازیکن همه کاره باشد؟ اگر این‌طور باشد پس من حتماً راه را اشتباه رفته‌ام. زمانی هم که پیشنهاد مربیگری مس به من داده شد، به مسئولان باشگاه گفتم که آقای حسینی سرمربی تیم است و من در این شرایط به کرمان نمی‌آیم. در نهایت هم بعد از فسخ قرارداد این مربی به کرمان آمدم. من در صنعت نفت بودم که به یکباره مربی دیگری جایم را گرفت، آیا در مورد مربی بعدی حرفی زدم؟ در سپیدرود هم این اتفاق افتاد، آیا حرفی زدم؟

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان همچنین خاطر نشان کرد: من از حسینی به‌عنوان یک همکار گلایه دارم و دوست ندارم این مسائل را کش بدهم. ایشان چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام داد و برخی صحبت‌ها را مطرح کرد که جالب نبود. حرف‌های حسینی توهین‌آمیز بود و حتی وی گفت که باشگاه مس دنبال «هوچی‌گر» بود. آقای حسینی! آیا من هوچی‌گرم؟! در لیگ دسته اول مربیان زیادی هستند که کار می‌کنند و نتیجه می‌گیرند، آیا آنها هوچی‌گر هستند؟ فکر می‌کنم حسینی با مطرح کردن این حرف‌ها، فدراسیون فوتبال، کمتیه انضباطی و کمیته اخلاق را زیر سؤال برد که دنبال فوتبال پاک هستند.

حسینی در پایان تصریح کرد: وقتی می‌خواستم به مس بروم به رسم ادب با حسینی تماس گرفتم، چون ما مربیان باید به هم احترام بگذاریم. گناه یک مربی چیست که می‌خواهد جای مربی دیگر کار کند؟ باز خدا را شکر که باشگاه مس 30 درصد از مبلغ قرارداد حسینی را به او پرداخت کرد. من در باشگاه ملوان یک فصل کار کردم ولی اندازه این پولی که حسینی از مس گرفت را دریافت نکردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ym8vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع سابق تراکتورسازی شاگرد نادر دست نشان شد
اختصاصی فرتاک ورزشی|