تاریخ انتشار: 1395/04/21 20:10
کد خبر: 274483

موضع گیری مهدی تاج درباره پست دبیرکلی فدراسیون

انتخاب دبیر کل فدراسیون فوتبال به جلسه فردا موکول شد
موضع گیری مهدی تاج درباره پست دبیرکلی فدراسیون

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، در شرایطی که فدراسیون با هجمه عجیبی برای تغییر علیرضا اسدی از سمت دبیری کل روبه رو شده است این فرد همچنان در این مسوولیت باقی خواهد ماند. طی روزهای اخیر برخی انتقاداتی را به فدراسیون وارده کرده اند مبنی بر اینکه دبیرکلی اسدی با توجه به تغییرات هیات رییسه قانونی نیست و باید این پست مجددا به رای گذاشته شود.

قرار است فردا نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شود که عنوان شده یکی از موارد مطروحه در این نشست انتخاب دبیرکل خواهد بود اما هنوز مهدی تاج صراحتا پیرامون این مساله صحبتی نکرده است. 

برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در زمره مخالفان ماندن اسدی در پست دبیری کل هستند اما فدراسیون فوتبال و در راس آن مهدی تاج حامی اسدی برای ادامه کار در پست دبیرکلی می باشد.

در همین زمینه اگر فردا بحث اسدی مطرح شود وی از 8 رای هیات رییسه حداقل 6 رای می آورد و ابقا می شود اما اگر تاج تصمیمی به طرح موضوع اسدی در نشست فردا نداشته باشد باز هم او به عنوان دبیرکل باقی خواهد ماند. 

رییس فدراسیون فوتبال و تعدادی از اعضای هیات رییسه معتقدند رای اسدی از هیات رییسه قبلی همچنان به قوت خود باقی است و این فرد باتوجه به مصوبه هیات رییسه پیشین فدراسیون فوتبال همچنان دبیرکل باقی خواهد ماند و منع قانونی برای ادامه فعالیت او وجود نخواهد داشت.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaz5a

آخرین اخبار