تاریخ انتشار: 1395/06/21 10:55
اختصاصی/
کد خبر: 262144

آیا فکری می تواند دست مافیای قائمشهری نساجی را رو کند!؟

حاشیه های این فصل نساجی مازندران همچنان ادامه دارد.
آیا فکری می تواند دست مافیای قائمشهری نساجی را رو کند!؟

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بعد از اتفاقات هفته های اخیر پیرامون نساجی محمود فکری عوامل پشت پرده باشگاه را به باد انتقاد گرفت ومتذکر شد چنان چه درخواست های بی مورد این اهالی ادامه یابد اسم بانی این مشکلات را رسانه ای خواهد کرد.

روابط مافیا و دلالی چندین سال است بر قامت تنومند ببر پیر مازندران سایه انداخته است که می تواند دلیل کافی برای از هم پاشیدن شیرازه نساجی در تمامی این فصول باشد. هواداران نساجی هیچ گاه از یاد نخواهند برد که مدیران باتجربه ای چون آذری و درودگر  در انتهای کار با ذکر نام  عده ای خاص در پشت پرده مسائل تیم، از عدم موفقیت نساجی پرده برداشتند.

جدیدترین مورد هم همین هفته گذشته است که از زبان سرمربی تیم فاش شد که توسط یکی از لیدرها از او  درخواست پول شده است. به راستی این فرد یا عده ی خاص چه کس یا کسانی هستند که مسئولین ورزشی و غیر ورزشی  مرتبط با باشگاه در شهرستان با وجود اینکه از اعمال آنها آگاه هستند در تمام این چند فصل سکوت اختیار کرده اند و این سوال همواره در ذهن هواداران نقش بسته که چرا این فرد یا جریان از سوی مسئولین مورد برخورد جدی و قاطعانه قرار نمی گیرند؟

یعنی رویای رمانتیک نساجی بزرگ و هوادارانش کم ارزش تر از منافع شخصی بعضی ها است! اما محمود فکری که مطمئنا نمی خواهد در انتهای فصل با شرمندگی از مقابل هواداران بگذرد با قدرت تمام و با پشتوانه چندین هزار نفری هواداران متعصب مصمم است اسم پاک نساجی را از وجود اهداف ناپاک این جریان برهاند. در صورتی که محمود فکری به عزم و اراده ی راسخ و مقاومت ناپذیر هواداران ایمان داشته باشد در تحقق این امر موفق خواهد شد.

نویسنده: "سیاوش صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyezr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست جالب هواداران مس کرمان از تیمشان و ابراهیم زاده
اختصاصی/

محمود فکری در اینستاگرام: هوای باشگاه بس ناجوانمرادنه آلوده است!
اختصاصی/ موشکافی فرتاک ورزشی از اتفاقی باور نکردنی در نساجی