تاریخ انتشار: 1397/04/27 18:22
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138225

خطر در کمین باشگاه محبوب جنوبی؛ ماهشهر امتیاز لیگ یکی خود را از دست می‌دهد؟!

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور روز شنبه ۲۰مرداد ماه۹۷ آغاز خواهد شد و طبق اعلام سازمان لیگ بدلیل گرمای فصل تابستان تمامی این مسابقات در مرداد و شهریور ماه بعد از اذان مغرب و زیر نور برگزار خواهد شد.
خطر در کمین باشگاه محبوب جنوبی؛ ماهشهر امتیاز لیگ یکی خود را از دست می‌دهد؟!

 تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر یکی از دو نماینده فوتبال خوزستان تاکنون مشکل نور ورزشگاه شهداء بندرماهشهر میزبانی آنها را در هاله ای از ابهام قرار داده و این موضوع هواداران بی شمار این تیم را به شدت نگران کرده است.

شاید این روزها فوتبال بندرماهشهر به مردی چون دکتر منصور قمر فرماندار سابق بندرماهشهر نیاز مبرمی داشته باشد. مرد خستگی ناپذیر در طول ۳ماه با کار جهادی نیمی از مشکلات ورزشگاه از قبیل (جایگاه ویژه، رختکن تیم ها، اتاق داوران، اتاق دوپینگ، افزایش نور ورزشگاه و …) را جهت میزبانی شایسته ماهشهری ها در لیگ یک انجام داد اما امروز فوتبال بندرماهشهر در آستانه فاجعه تاریخی گرفتن حق میزبانی قرار دارد و تا امروز هیچگونه عملیات اجرایی جهت رفع مشکلات نور ورزشگاه توسط هیچ ارگانی در بندرماهشهر صورت نپذیرفته و زمان به سرعت در حال تلف شدن است.

اهالی ورزش خوب می دانند تابستان و هوای شرجی یکی از عوامل موثر در نتیجه گیری تیمهای خوزستانی است همانطور که سال گذشته شهرداری بندرماهشهر با کسب پیروزی های پیاپی اوایل فصل در هوای شرجی خوزستان ۳هفته صدرنشین بلامنازع لیگ یک کشور بود و با این امتیازات اندوخته شده در لیگ باقی ماند. اما امسال در صورت گرفتن حق میزبانی از بندرماهشهر شهرداری در هفته های نخستین از وجود تماشاگران خود که بزرگترین حامیان این تیم هستند محروم خواهد بود.

این تماشاگران در طول فصل در گرما و سرما با حضور ۶الی ۷هزار نفری شان در ورزشگاه جایی را برای سوزن انداختن باقی نگذاشته بودند و با تشویق هایشان نیروی مضاعفی در ساق بازیکنان خودی و ترس و دلهره در دل بازیکنان حریف می انداختند. با گرفتن میزبانی از این شهرستان اکثر این تماشاگران بدلیل مسافت زیاد راه و خطرات شبانه جاده ها مجبورند حوادث را به قیمت جان خود بخرند و برای تشویق تیمشان به شهرهای اطراف بروند.

قطعا این موضوع برای شهرستان ثروتمندی چون بندرماهشهر که از وجود صنایع مختلف پتروشیمی سود میبرد خوشایند نیست که مردم ورزش دوست این شهرستان بخاطر نبود یک ورزشگاه مناسب آواره جاده ها و شهرستان های اطراف شوند.

لذا از تمامی مسئولان سیاسی، اجرایی و ورزشی استان خوزستان و شهرستان بندرماهشهر تقاضا داریم در این فرصت کم باقی مانده تمامی نیروی های خود را جهت رفع مشکل نور ورزشگاه شهداء بندرماهشهر بسیج کنند تا میزبانی این شهر به راحتی از دست نرود.

نویسنده: جعفر ابوشهید


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369pp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید صالح: با فجر توافق کردم اما قرارداد امضا نکردم