تاریخ انتشار: 1397/04/28 21:28
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 138032

​مصائب عجیب باشگاه خونه‌به‌خونه؛ از ورزشگاه و کمبود بازیکن، تا نداشتن سرمربی!

باشگاه خونه به خونه روزگار خوبی را سپری نمی‌کند و با مشکلاتی عدیده‌ای دست و‌ پنجه نرم می‌کند که از جنس همان مشکلاتی است که فصول گذشته هم در پیش فصل داشته اما اکنون با شدت بیشتر. می‌توان گفت بیماری همیشگی اما با وخامت بیشتر!
​مصائب عجیب باشگاه خونه‌به‌خونه؛ از ورزشگاه و کمبود بازیکن، تا نداشتن سرمربی!

 درحالی که از پیش نیز مشخص بود فدراسیون فوتبال پاسخ شفافی به شکایت باشگاه خونه به خونه مبنی بر تبانی یا استفاده باشگاه نساجی از بازیکن صغر سنی نمی‌دهد، در این میان مدیران باشگاه در حالی که می‌توانستند با مدیریت بحران فضای فوتبالی شهر‌ را حفظ و امید به صعود با تشکیل تیمی شایسته در فصل آینده را در دل مردم روشن کنند، با سکوت مطلق درباره آینده و اصرار در وجود تبانی در رسانه‌ها و اعلام صعود با حکم انظباطی، سبب شدند تا هواداران خونه به خونه نسبت به این تیم سرد و بی‌روح شوند.

حضور خونه به خونه در فصل آینده لیگ یک حتمی است و کسی شکی در آن ندارد اما آنها علاوه بر آنکه روز به روز فرصت بازسازی خود را از دست می‌دهند، این روزها با مصائب مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند، که مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

ورزشگاه هفت تیر و نبود کمترین امکانات برای میزبانی

ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل که محل میزبانی بابلی‌ها در مسابقات بوده شرایط ناامید کننده‌ای داشته است. همواره کش‌مکشی اساسی بین مسئولین شهری بابل و مدیران خونه به خونه در مورد بازسازی ورزشگاه وجود داشته، اما از سال گذشته پروژه افزایش سکو‌ها در ورزشگاه استارت خورد، البته در‌ همان مرحله استارت باقی مانده و‌ پیشرفت چشمگیری نداشته. اما با پایان فصلی که گذشت و اتفاقات خاص خود، بابلی‌ها باتوجه به امکان حضور در لیگ برتر و شرایط خاص دیگر، تصمیم به تغییرات اساسی در این ورزشگاه گرفتند. از جمله تصمیم به تخریب و نوسازی جایگاه ویژه و‌خبرنگاران و .. اما همانطور که پیش بینی می‌شد، ناامیدی و‌ دلسردی در کنار عدم حمایت مسئولان پروژه بهسازی ورزشگاه بابلی‌ها با کمترین سرعت ممکن در حال پیگیری می‌باشد.

البته شرایطی تقریبا مشابه هم‌ تیم تازه لیگ برتری شده این استان، نساجی قائمشهر داشته اما مدیران قائمشهری در اقدامی واقع گرایانه ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهر سیمرغ را در صورت آماده نشدن ورزشگاه وطنی به‌ عنوان محل میزبانی موقت اعلام نمودند. یعنی می‌توان گفت شانس بابلی‌ها برای انتخاب ورزشگاه سیمرغ به عنوان میزبان هم کم می‌شود، از آنجایی که امکان انتخاب ورزشگاه‌های شهر‌ ساری برای میزبانی تیم خونه به خونه بابل نیز کم می‌باشد، باید منتظر باشیم تا ببینیم مدیران بابلی جای مصاحبه و انتقاد نسبت به عملکرد مدیران استانی، چه فکری برای ورزشگاه و میزبانی تیم شهرشان می‌نمایند؟

خروج 22 بازیکن از باشگاه در نقل و انتقالات

از دیگر مشکلات جالب بابلی‌ها که در بازار نقل و‌انتقالات رخ داد. جدایی که ۲۲ بازیکن از این باشگاه جدا شده‌اند که در نوع خود جالب توجه بوده است. بازیکنانی نظیر براداران خیری که هر کدام در شرایط سخت در باشگاه ماندند و با جدایی نشان دادند باشگاه خونه به خونه حال خوبی ندارد و حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم مدیریت باشگاه چه افرادی را جایگزین این ۲۲ بازیکن کرده و‌ راهی مسابقات می‌کند.

مذاکره با گزینه سوخته‌ای همچون سیروس دین‌محمدی

اشتباهات سریالی بابلی‌ها را میتوان به مذاکره با گزینه سوخته‌ای همچون سیروس دین‌محمدی ختم کرد. آیا دین محمدی که سابقه درخشانی در سرمربی‌گری ندارد، مناسب برای کشتی به گل نشسته بابلی‌هاست؟!

در پایان این نکته قابل ذکر است که قانون نا‌نوشته‌ای در فوتبال وجود دارد مبنی بر اینکه تیمی که در‌ یک قدمی صعود می‌باشد، در فصل بعد از آن شرایط خوبی نخواهد داشت. حال اگر‌ شرایط خونه به خونه بابل و‌ مدیریت باشگاه را در نظر بگیریم که در فصل گذشته تا روز پایانی و‌ دقایق پایانی می‌توانستند به لیگ برتر صعود کنند اما اتفاقاتی باعث عدم صعودشان شد، دلسردی آن‌ها کمی قابل توجیه می‌باشد اما نباید فراموش کنیم آن‌ها تنها نماینده مازندران در لیگ یک می‌باشند و‌ باید با حمایت هم استانی‌ها تیمی در خور نام مازندران راهی مسابقات کنند. حال منتظر می‌مانیم تا ببینیم سرنوشت تنها نماینده مازندران در لیگ یک چه خواهد شد و چگونه استارت خواهند زد.

نویسنده: حمید ساداتی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exrnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه صد در صد فصل آینده در لیگ یک شرکت می‌کند
اختصاصی فرتاک ورزشی|