تاریخ انتشار: 1397/04/28 23:32
کد خبر: 138018

علت عدم صدور ویزا برای سانچس مشخص شد

با برطرف شدن مشکل ویزای الکسیس سانچس، مهاجم منچستریونایتد، این ستاره شیلیایی می تواند تیمش را در اردوی پیش فصل ایالات متحده همراهی کند.
علت عدم صدور ویزا برای سانچس مشخص شد

 سانچس نتوانست همراه با سایر اعضای تیم منچستریونایتد به آمریکا سفر کند و این باشگاه دلیل این اتفاق را مشکلات اداری شخصی اعلام کرد. اکنون مشخص شد که مشکل سانچس مربوط به عدم صدور ویزا برای او به دلیل حکم 16 ماه حبس او در اسپانیا به دلیل فرار مالیاتی بوده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ، با ابراز ناراحتی از این اتفاق، اعلام کرد که این شروع بدی برای تور پیش فصل تیمش بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" این واقعا بد است؛ واقعا ناراحت کننده. این برای ما خوب نیست. این برای هیچ کسی خوب نیست و برای تیم. این برای سازمان دهی اینترنشنال چمپیونزکاپ هم خوب نیست.

 

 

 

این برای هیچ کسی خوب نیست اما کسی را نمی توان سرزنش کرد. می دانم که باشگاه تلاشش را انجام داد. من باید به مقامات آمریکایی برای پروسه صدور ویزای شان احترام بگذارم.

امیدوارم او بعدا به ما بپیوندد زیرا این خیلی مهم است که با الکسیس، خوان ماتا و مارسیال، بازیکنانی که فکر می کنم در ابتدای فصل در خط حمله داریم، بازی کنیم. نه روملو لوکاکو، نه جسه لینگارد و نه مارکوس راشفورد با ما نیستند.

بنابراین اگر الکسیس برای 20-15 روز دیگر با ما نباشد، بد خواهد بود."

در مقابل، الکسیس سانچس عکسی از خود و مربی شخصی اش در کمپ تمرینی کارینگتون را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" آخرین تمرین در منچستر. به زودی در آمریکا."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpxmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان ماه عسل ستاره گرانقیمت منچستریونایتد!