تاریخ انتشار: 1397/04/31 09:09
کد خبر: 137726

حرف و حدیث ها پشت سر محرمی/مصدومیت با قصد قبلی حقیقت دارد؟

صادق محرمی طبق اخبار واصله دو هفته ای دور از میادین خواهد بود.
حرف و حدیث ها پشت سر محرمی/مصدومیت با قصد قبلی حقیقت دارد؟

 صادق محرمی ستاره تازه وارد تیم دینامو زاگرب نیز در بازی دوستانه این تیم مقابل واراژدین به عنوان بازیکن ثابت در زمین قرار گرفت اما در دقیقه 28 با یک تکل شدید توسط بازیکن حریف متوقف شد و لحظاتی احساس ناراحتی کرد اما به مسابقه برگشت.

بعد از پایان بازی خبر رسید که مصدومیت محرمی جدی است و این بازیکن حدود دو هفته ای را باید تحت مداوا و استراحت قرار بگیرد تا به شرایط آرمانی برگردد. این اتفاق در حالی رخ داد که دینامو دو بازی حساس را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در پیش دارد.

دیناموزاگرب کرواسی در چارچوب مرحله دوم پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باید در روزهای دوم و نهم مردادماه به مصاف نماینده رژیم اشغالگر قدس یعنی هاپوئل بیر شوا برود. آنها در صورت پیروزی در این مسابقه یک گام به مرحله گروهی مسابقات نزدیک تر می شوند.

حال شایعه شده که شاید صادق محرمی برای تکرار نشدن خاطره مسعود شجاعی و احسان حاج صفی که سال قبل به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی رفتند و مدتی از حضور در تیم ملی محروم بودند این کار را انجام داده و به نوعی مصدومیت مصلحتی دست زده است. باید دید در ادامه و طی روزهای آتی از کرواسی چه اخباری به دست می رسد. باید دید وضعیت پای مصدوم محرمی چگونه است. آیا دیناموزاگرب هم مانند پانیونیوس پشیمان شده و از صادق بهره می برد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ardv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادق محرمی نرفته به دردسر افتاد