تاریخ انتشار: 1397/05/04 10:55
کد خبر: 137127

قطعی برق محل تمرین ذوب آهن ربطی به باشگاه نساجی ندارد!

معاون باشگاه نساجی گفت: قطعی نور این ورزشگاه چه ربطی به باشگاه نساجی دارد که دوستان در یک بیانیه ای این موضوع را به ما ربط داده اند؟
قطعی برق محل تمرین ذوب آهن ربطی به باشگاه نساجی ندارد!

محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار درباره گلایه باشگاه ذوب آهن مبنی بر قطعی برق محل تمرین روز گذشته این تیم و اتهام اینکه اتفاق افتاده تقصیر باشگاه نساجی بوده اظهار داشت: محل استقرار تیم ذوب آهن ساری است و این تیم روز گذشته در ورزشگاه شهید سیمرغ تمرین کرده است. قطعی نور این ورزشگاه چه ربطی به باشگاه نساجی دارد که دوستان در یک بیانیه ای این موضوع را به ما ربط داده اند؟

وی افزود: ورزشگاه سیمرغ در شهری غیر از قائمشهر است با امکانات و شورای شهر و فرمانداری جدا و این چه ربطی دارد که باشگاه نساجی بخواهد کارشکنی کند. مثل این می ماند که تیم نساجی در مبارکه اصفهان تمرین کند و برق برود و ما باشگاه ذوب آهن را مقصر بدانیم.

معاون باشگاه نساجی ادامه داد: این صحبت ها کمال ناجوانمردی است که هنوز لیگ شروع نشده برخی دوستان در حال جوسازی هستند. ما اصلا جز سرمربی محترم ذوب آهن که برای نشست خبری در ورزشگاه وطنی حاضر شد بقیه را ندیده ایم و بهتر است دوستان هنوز فصل شروع نشده اقدام به حاشیه سازی نکنند و بگذارند 5 هفته از لیگ بگذرد و بعد فضاسازی کنند. باشگاه ذوب آهن هم اگر مشکلی دارد بهتر است یک شخصی حقوقی در مورد مسائل صحبت کند تا جواب شخص را بدهیم.

کاظمی تصریح کرد: در استان مازندران چون رطوبت بالاست نوسانات برقی هم زیاد است و به همین دلیل روز گذشته فیوز برق ورزشگاه سیمرغ سوخته است. این سوختگی فیوز چه ربطی به کارشکنی از طرف نساجی دارد را نمی دانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bg8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کنفرانس خبری قبل از بازی نساجی و ذوب‌آهن در قائم شهر برگزار میشود