تاریخ انتشار: 1397/05/05 15:44
کد خبر: 136913

نوری: به نفت ‌مسجدسلیمان رحم نمی‌کنیم/ حداقل لیاقت ما مقابل فولاد تساوی بود

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش در بازی‌اش که حداقل باید یک تساوی به دست می‌آورده بازنده از زمین خارج شده است.
نوری: به نفت ‌مسجدسلیمان رحم نمی‌کنیم/ حداقل لیاقت ما مقابل فولاد تساوی بود

 محمد نوری درباره شکست پارس جنوبی جم مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. برای اولین بازی شروع خوبی داشتیم و گل زودهنگامی خوردیم اما خیلی خوب به بازی برگشتیم. متاسفانه در روزی که کمترین حقمان کسب یک امتیاز بود، فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و باختیم. متاسفانه هروقت گل نزنی، گل می خوری و ما این شکست را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در شرایط آب و هوای گرم اهواز خیلی خوب کار کردند. فولاد مهره‌های خوبی جذب کرده و مدعی قهرمانی است اما ما جلوی این تیم عالی بودیم. حالا دیگر این بازی گذشت و تلاش می کنیم تا در شهر خودمان با کمک هواداران جبران کنیم.

کاپیتان پارس جنوبی با اشاره به موقعیت‌هایی که تیمش در بازی با فولاد از دست داد،‌تاکید کرد: قطعا حسرت این فرصت ها را می‌خوریم. باید تمرین کنیم تا در زدن ضربات بیشتر شرایط مان بهتر شود. معمولا تیم‌ها در این آب و هوا مقابل فولاد یکی، دو موقعیت گلزنی بیشتر به دست نمی‌آورند اما ما خیلی فرصت داشتیم که با بی دقتی از دست دادیم. 

نوری درباره پنالتی که احمد گوهری از بیت سعید گرفت، گفت:‌احمد دروازه‌بان جوان و خوبی است که توانست آن پنالتی را به زیبایی مهار کند. او دروازه‌بان آینده داری است و شک نکنید تبدیل به یکی از دروازه‌بان ها خوب مملکت‌مان می‌شود.

وی درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان افزود: ما شناخت زیادی از نفت مسجدسلیمان نداریم؛ این تیم تازه به لیگ برتر آمده اما معمولا تیم‌های این شکلی جوان هستند وپایه و اساس شان روی دوندگی و بازی فیزیکی است. ما محکوم به کسب 3 امتیاز هستیم و شک نکنید در شهر خودمان رحم نمی‌کنیم. ما روی یک غافلگیری باختیم و باید هرطور شده 3 امتیاز بازی بعدی را بگیریم. انشاءالله هواداران هم می‌آیند و با کمک آنها که همیشه یار و یاورمان بودند برنده از زمین خارج می‌شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjwlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش زنده: فولاد 2- پارس جم 1