تاریخ انتشار: 1397/05/06 16:40
کد خبر: 136753

تمرینات پیش فصل، بدنساز بایر مونیخ و آسیب دیده های استقلال

هنوز فصل فوتبال شروع نشده که استقلال همچنان رکورددار در اختیار داشتن بازیکن مصدوم است که این اصلا اتفاق خوبی برای این تیم نیست.
تمرینات پیش فصل، بدنساز بایر مونیخ و آسیب دیده های استقلال

فصل گذشته و زمانی که وینفرد شفر از اواسط نیم فصل نخست هدایت آبی پوشان را بر عهده داشت هرگاه تیمش از کسب نتیجه لازم عاجز می ماند پای دو عامل را میان می کشید. ابتدا بد بسته شدن تیم در فصل نقل و انتقالات و سپس تمرینات بدنسازی پیش فصل. این دو عامل در واقع بهانه هایی بود که شفر برای فرار از مسئولیت شکستهایی که تحمل می کرد از آن استفاه می کرد.

سرمربی آلمانی آبی پوشان برای فصل جدید این فرصت را داشت که صفر تا صد تیمش از نقل و انتقالات گرفته تا تمرینات پیش فصل و بدنسازی و اردو را برنامه ریزی کند. وی که تا پایان فصل گذشته آسیب دیدگی مصدومیت بازیکنان را ناشی از تمرینات نا مناسب بدنسازی در پیش فصل می دانست، برای اردوی تدارکاتی اش در کشور ترکیه یک بدنساز آلمانی که گویا بدنساز سابق بایرمونیخ بود را به خدمت گرفت. اما حاصل حضوراین بدنساز در تیم استقلال به جز بدنهای نا آماده در اولین بازی این تیم، تعدادی مصدوم بود که به جمع بازیکنان مصدوم خریداری شده اضافه کرد.

وریا غفوری، سید حسین حسینی، محمد دانشگر و آرمین سهرابیان بازیکنانی بودند که در تمرینات پیش فصل استقلال که زیر نظر مربی بدنساز آلمانی این تیم که توسط شفر به کادر فنی اضافه شده بود دچار آسیب دیدگی شدند.

شفر درواقع نشان داد نه در نقل و انتقالات و جذب بازیکن در حد تیم های بزرگ مثل استقلال تبحر دارد و نه اشرافی بر بدنسازی پیش فصل دارد و هر دو موردی که فصل گذشته از آنها بعنوان بهانه بعد از شکستها استفاده می کرد، در این فصل تبدیل به نقطه ضعف کاری خود او شده است.   

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ale8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهم شفر و مدیران استقلال در ضعیف ترین نقل و انتقالات تاریخ
پنجره باز استقلال را خودشان بستند