تاریخ انتشار: 1395/06/22 17:57
کد خبر: 261881

خطیبی: استقلال به خاطر دربی استرس داشت/مستحق مساوی بودیم

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال به خاطر دربی با استرس مقابل ما بازی کرد
 خطیبی: استقلال به خاطر دربی استرس داشت/مستحق مساوی بودیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از فارس، حسین خطیبی در مورد مساوی یک بر یک مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. استقلال برای برد آمده بود تا شرایطش را در جدول قبل از دربی بهتر کند. در ۲۰ دقیقه اول بازی هم خیلی به ما فشار آوردند و بازیکنان ما رفته رفته بهتر شدند و دروازه‌بان ما هم خیلی خوب عمل کرد. ما مستحق این مساوی بودیم. بازیکنان‌مان زحمت زیادی کشیدند.

وی ادامه داد: سه چهار بازیکن ما برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتند. ماشین‌سازی در بازی‌های آینده بهتر بازی خواهد کرد و نتایج بهتری هم کسب می‌کند.

مربی ماشین‌سازی در مورد فحاشی به پیام صادقیان گفت: خود منصوریان هم از این مسئله ناراحت بود. او بین نیمه هم این مسئله را به ما گفت که نباید چنین شعارهایی سر داده شود. به نظر من باید کار فرهنگی در همه ورزشگاه‌ها رخ بدهد تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. رسول خطیبی هم از این اتفاقات ناراحت بود. منصوریان هم از ما عذرخواهی کرد.

خطیبی در مورد شیوه بازی استقلال گفت: استقلال به خاطر دربی با استرس مقابل ما بازی کرد. این تیم جوان و خوب است و امیدوارم استقلال به منصوریان اعتماد کند زیرا این تیم با یک برد از این شرایط بد خارج خواهد شد. من برای منصوریان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gelv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین فرصت‌ علی‌منصور برای بازسازی روانی استقلال/صعود5پله‌ای با برد ماشین