تاریخ انتشار: 1395/04/22 00:00
کد خبر: 274449

تمرینات فشرده پرسپولیس در اردوی اوکراین

حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: اردوی خیلی خوبی در اوکراین داریم. من اردوهای زیادی بودم و این اردو از آن دسته اردوهای خوبی است که شرکت کردم
تمرینات فشرده پرسپولیس در اردوی اوکراین

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیدجلال حسینی در رابطه با شرایط پرسپولیس در اردوی اوکراین اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است. فصل نقل و انتقالات برای مدیریت باشگاه فصل سختی است. طاهری زحمات زیادی را کشید و تیم خوبی داریم. برانکو نیز تلاش زیادی می کند.

وی افزود: اردوی خیلی خوبی در اوکراین داریم. من اردوهای زیادی بودم و این اردو از آن دسته اردوهای خوبی است که شرکت کردم. خدا را شکر همه شرایط خوب است و بازیکنان در شرایط خوبی تمرین می کنند. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: سال سختی پیش رو داریم وباید در 3 جام بجنگیم. من فکر می کنم برای پرسپولیس همیشه بازیها سخت است و امسال نسبت به سالهای گذشته خیلی سخت تر است.

حسینی درباره فشار تمرینات پرسپولیس در اردوی اوکراین گفت: فشار تمرینات بالاست. حدودا یک ماهی است که تمرینات خیلی فشرده ای را انجام دادیم و من فکر می کنم این نوع تمرینات احتیاج است چون پرسپولیس تیم جوانی است و این بازیکنان جوان باید در شرایط بدنی خوبی قرار بگیرند. البته فکر می کنم که این بازیکنان به این تمرینات نیاز دارند.

وی در پایان درباره مصدومیتش افزود: تمرینات ما پرفشار بود، من یگ احساس دردی می کردم اما بعد از ام ار ای متوجه شدم که چیز خاصی نیست. خدا را شکر 3 روزی است که به طور کامل تمرین می کنم و امیدوارم بتوانم همین شرایطم را حفظ کنم چون نباید این روزها را از دست بدهیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gnr9

آخرین اخبار