تاریخ انتشار: 1397/05/21 08:51
کد خبر: 134843

فوتبالیست مشهور قربانی یک حمله‌ی هکری شد

رابرت لواندوفسکی، ستاره‌ی بایرن مونیخ قربانی یک حمله‌ی هکری شده است. روز شنبه حساب رسمی لواندوفسکی در توییتر هک شده و پرچم‌های ترکیه در آن به اهتزار درآمد.
فوتبالیست مشهور قربانی یک حمله‌ی هکری شد

روز شنبه هواداران لواندوفسکی با سر زدن به حساب رسمی او در شبکه‌ی اجتماعی توییتر در کمال تعجب مشاهده کردند که در کنار عکس و مشخصات او دو پرچم ترکیه قرار گرفته و کلمه‌ی ترکیه در میان این دو پرچم نوشته شده است.

 

از این گذشته در یک پست توییتری که از طرف لواندوفسکی منتشر شده درحالیکه تصویری از او به همراه مسوت اوزیل دیده می‌شود در زیر عکس با این متن مواجه می‌شویم:" من در مقابل اقدامات آمریکا از ترکیه  حمایت می‌کنم".

 

با اینکه این توییت هم‌اکنون پاک شده است ولی پرچم‌های ترکیه همچنان در بیوی لواندوفسکی مشاهده می‌شود.

 

توماش زاویسلاک که مسئولیت مدیریت فعالیت لواندفسکی درشبکه‌های اجتماعی را به عهده دارد این اتفاق را تایید  کرده است. زاویسلاک در گفتگو با وبسایت لهستانی tvn24.pl گفت:" این اقدامی است که از طرف هکرهای کشور ترکیه انجام شده و ما در حال باز پس گرفتن حساب هستیم".

 

در روزهای اخیر روابط سیاسی ترکیه و آمریکا بسیار پرتنش شده است. بعد از دستگیری یک کشیش در ترکیه، دونالد ترامپ اخیراً ترکیه را هدف تحریم‌ قرار داد و ترکیه شاهد سقوط شدید ارزش واحد پول ملی خود بود.

37

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvyqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی تلخ برای ستاره تیم ملی؛حذف از جام جهانی!