تاریخ انتشار: 1397/05/21 09:54
کد خبر: 134836

گل گهر برای صعود به لیگ برتر شانس قابل توجهی دارد

بگوویچ:تیم گل گهر و شهر سیرجان از تمام ظرفیت ها برای لیگ برتری شدن برخوردار است.
گل گهر برای صعود به لیگ برتر شانس قابل توجهی دارد

وینگو بگوویچ سرمربی کروات گل گهر سیرجان بعد از تساوی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نخست لیگ دسته اول عنوان کرد: نخستین بازی فصل و نرسیدن تیم به شرایط ایده آل از یک سو و اشتباه های تیم داوری از سوی دیگر باعث شد تا 2 تیم نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.

 

وی درباره عملکرد داور مسابقه بیان کرد: تیم داوری در حالی در یکی از صحنه ها از دادن کارت زرد دوم به بازیکنان شاهین خودداری کرد در صورت تحقق این امر و اخراج بازیکن حریف روند بازی عوض می‌شد. شرایط نامساعد جوی نیز روی روند بازی گل گهر تاثیر گذاشت و آنها نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

 

سرمربی گل گهر سیرجان ادامه داد: در مجموع از کسب یک امتیاز برابر تیم خوب شاهین رضایت دارم و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نتیجه مناسب تری کسب کنیم.

 

بگوویچ درباره شانس صعود تیمش به لیگ برتر افزود: تیم گل گهر و شهر سیرجان از تمام ظرفیت ها برای لیگ برتری شدن برخوردار است و در این راستا تمام تلاش خود را برای صعود به کار می گیریم.در 2 سال گذشته نیز این تیم تنها یک امتیاز تا رسیدن به لیگ برتر کم آورد و انتظار داریم این ناکامی در سال جاری جبران و به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم گل گهر در ارتباط با تیم شاهین نیز گفت: این تیم با جذب چند بازیکن شایسته از جمله امیر حسین موسی زاده و محمد محبی تیم قدرتمندی تشکیل داده و می تواند در این فصل حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljmwr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه فاحش سید مهدی رحمتی و اوج فشار بر منصوریان