تاریخ انتشار: 1397/05/21 17:03
کد خبر: 134776

مس سونگون عنوان اول لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد

تیم مس سونگون ایران با برتریم قابل تای سون نام ویتنام عنوان اول لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
مس سونگون عنوان اول لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد

در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم مس سونگون ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در سالن گوریونی جاکارتا اندونزی به مصاف تیم تای سون نام ویتنام رفت که موفق به برتری ۴ بر ۲ شد.

 

شوت زمینی و ناگهانی پون دوک هوا در دقیقه ۵ گل اول تای سون نام را به همراه داشت ولی پنج دقیقه بعد روی پاس سریع سعید تقی‌زاده، حسین طیبی با ضربه عقربی تماشایی موفق شد دروازه تیم ویتنامی را باز کند و کار را به تساوی بکشاند.

 

در ادامه مسابقه و تا پایان نیمه اول هر دو تیم یک گل دیگر به ثمر رساندند که تران وان بو برای تای سون نام و فرهاد فخیم برای مس سونگون گلزنی کردند.

 

در نیمه دوم نمایش مقتدرانه شاگردان حمیدرضا بی‌غم ادامه پیدا کرد و مسی‌ها موفق شدند دو گل دیگر توسط فرهاد فخیم و علی‌اصغر حسن‌زاده به ثمر رساندند و با برتری ۴ بر ۲ به‌عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

 

در دیدار رده‌بندی این مسابقات هم تیم بانک بیروت لبنان توانست برابر نفت الوسط عراق به برتری دست پیدا کند و به مقام سوم این رقابت‌ها برسد.

 

در دو سال اخیر تیم‌های ایرانی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ناموفق بودند که امسال مجددا این افتخار برای ملی پوشان فوتسال ایران و توسط بازیکنان مس سونگون به دست آمد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39daye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتش بازی حفاری و سپیدرود در روز درخشش شیرازی ها
نتایج هفته اول لیگ برتر فوتسال؛