تاریخ انتشار: 1395/06/23 13:41
رئیس هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی؛
کد خبر: 261730

با جوسازی‌ها علیه تیم فجر برخورد قانونی و قاطع می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه فجرسپاسی درباره مسائل بوجود آمده توسط برخی مسئولین و نشریات و ایجاد فضای مسموم برای باشگاه فجرسپاسی، در گفتگوی صریح و بی پرده با شیرازه، ضمن انتقاد از این مسئولین از لزوم برخورد قاطعانه با آنها خبر داد.
با جوسازی‌ها علیه تیم فجر برخورد قانونی و قاطع می‌شود

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سردار گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس و رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فجر سپاسی با اشاره به مشکلات پیش روی این باشگاه در گفت‌و‌گویی گفت: در سال‌های اخیر هیچ‌گونه بودجه‌ای از مرکز برای باشگاه فجر پیش بینی نشده و مسئولین سپاه فجر با مشقت و سختی‌های فراوان و تنها به خاطر دل مردم شریف شیراز و استان فارس دل را به دریا زده‌اند و کار را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: آقای قنبری مدیرعامل محترم باشگاه فجر بدون دریافت کوچک‌ترین کمک و همراهی، تاکنون با مشکلات فراوان باشگاه را اداره کرده است. متأسفانه طی روزهای اخیر برخی دوستان و مسئولین در این شرایط نامساعد مالی که گریبان گیر باشگاه فجر است، به جای کمک و همراهی با مجموعه، سعی در سنگ‌اندازی و مسموم کردن فضای رسانه‌ای علیه باشگاه دارند.

سردار گزنی در ارتباط با انتشار خبری مبنی بر اینکه از قول وی مطرح شده است که تیم نمی‌خواهیم و هیچ پیشنهادی را هم قبول نمی‌کنیم و درباره باشگاه فجر با هیچ فرد یا سازمانی مشارکت نمی‌کنیم، اظهار داشت: این خبر به‌طور قطع کذب است.

وی تأکید کرد: مطمئناً با این‌گونه افراد و اخبار کذب که سعی در متشنج کردن فضا علیه باشگاه فجر دارند، برخورد قانونی و قاطعانه می‌کنیم، انتشار این‌گونه اخبار کذب علیه باشگاه فجر، نمونه بارز اشاعه منکر است و این‌گونه افراد تنها به دنبال اهداف شخصی خود هستند.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه فجر سپاسی تصریح کرد: انتظار داریم عزیزانی که مصاحبه می‌کنند، واقعیت‌ها را بیان کنند و اهداف شخصی خود را دنبال نکنند، نباید برخی دوستان و مسئولان کارهایی انجام بدهند که باعث ایجاد فضای مسموم علیه باشگاه و سوءاستفاده برخی افراد و نشریات شود.

وی با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان فارس بابت حمایت‌های مالی و فکری از مجموعه باشگاه فجر سپاسی اظهار داشت: تاکنون اداره کل ورزش و جوانان فارس کمک‌های خوبی به باشگاه کرده و شخصاً آقای کامیاب پیگیر مسائل باشگاه فجر هستند.

سردار گزنی در پایان گفت: از تمامی دوست‌داران و حامیان تیم فجر و تماشاگران فهیم شیرازی می‌خواهیم که اجازه ندهند این‌گونه جوسازی‌ها به سکوهای ورزشگاه منتقل‌شده و مانند همیشه پشتیبان باشگاه فجر سپاسی باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8dq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منابع مالی شاهین توسعه کیش کاملا شفاف است/ سرمربی امروز معرفی می‌شود
عضو هیئت‌مدیره باشگاه شاهین توسعه کیش:

زمانی: از حضور در تیم حرفه ای مانند خونه به خونه خوشحالم
مدافع خونه به خونه در گفتکو با فرتاک؛