تاریخ انتشار: 1397/05/24 09:30
کد خبر: 134434

بازوبند کاپیتانی باشگاه قطری بر بازوی آخرین بمب تابستانی تراکتورسازی

باشگاه قطری با برگزاری مراسمی پر سرو صدا از خرید جدید و سرشناس کامرونی رونمایی کرد تا به سوژه اول رسانه های معتبر حاشیه خلیج فارس و دنیا تبدیل شود.
بازوبند کاپیتانی باشگاه قطری بر بازوی آخرین بمب تابستانی تراکتورسازی

ساموئل اتوو مهاجم پابه سن گذاشته کامرونی همچنان از آن دست چهره های فوتبالی است که خبرهای پیرامونش بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های دنیا دارد از همین رو عقد قرارداد یکساله این بازیکن با باشگاه القطر طی دو روز گذشته جزو خبرهای اصلی قرار گرفت.

 

در شرایطی که تا یکی دو هفته قبل از مهاجم کامرونی به عنوان آخرین بمب تابستانی باشگاه تراکتورسازی نام برده می شد ستاره سابق بارسلونا، اینتر و ... با قراردادی وسوسه کننده و پر سرو صدا به باشگاه القطر پیوست تا جمع ستاره های کهنه کار و پابه سن گذاشته در لیگ ستارگان جمع شود.

 

شب گذشته سران متمول القطر با برگزاری مراسم معارفه برای شکار جدید خود از ساموئل اتوو به عنوان کاپیتان جدید این تیم در لیگ ستارگان رونمایی کردند تا بار دیگر نام این باشگاه قدیمی قطر بر سر زبان ها افتاده و توجه بیشتر رسانه های جهان به آنها جلب شود.

 

روزنامه های امروز دوحه نیز اکثرا با انتشار تصویر معارفه ساموئل اتوو در باشگاه القطر از حضور او در لیگ ستارگان استقبال و مدعی شدند با حضور چهره هایی همچون این ستاره کامرونی جذابیت های مسابقات باشگاهی بیشتر از قبل خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj8jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای آمدن به قطر با ژاوی و اسنایدر مشورت کردم!