تاریخ انتشار: 1397/05/25 11:03
کد خبر: 134282

عجیب اما واقعی؛ستاره رکوردشکن همچنان روی نیمکت

با وجود تمام گمانه زنی هایی که پیرامون حضور ثابت ستاره ایرانی در ترکیب اصلی برایتون مقابل منچستریونایتد به گوش می رسید این بازیکن همچنان نیمکت نشین خواهد بود.
عجیب اما واقعی؛ستاره رکوردشکن همچنان روی نیمکت

نمایش درخشان علیرضا جهانبخش در 20 دقیقه پایانی بازی با واتفورد در هفته نخست لیگ برتر جزیره باعث شد تا طرفداران این تیم امیدوار به حضور ثابت گران ترین خرید تاریخ باشگاه مقابل منچستریونایتد در هفته دوم باشند اما برخلاف این انتظارات گویا سرمربی ایرلندی قصد ندارد در شرایط فعلی از آقای گل فصل قبل هلند در ترکیب 11 نفره خود بهره ببرد.

 

 

کریس هاتن که با ثبت 10 خرید تابستانی صاحب رکورد جالب توجهی در نقل و انتقالات تاریخ باشگاه شد در آغاز فصل جدید ترجیح داد تنها با یکی دو نفر از این خریدها تیمش را به مصاف واتفورد بفرست اما استفاده از جهانبخش در کنار بیسوما در 20 دقیقه پایانی باعث شد تا خون تازه ای به خط حمله برایتون تزریق شود از همین رو پیش بینی شد این دو نفر در بازی با منچستر در اولین میزبانی این فصل به ترکیب اصلی اضافه شوند گرچه این اتفاق با گزارشی که رسانه های جزیره از آخرین تمرینات مرغان دریایی منتشر کردند بعید به نظر می رسد.

 

بی ساکر در گزارشی مفصل از حضور جهانبخش در برایتون و روندی که انتقال او به عنوان گران ترین خرید طی کرد مدعی شد کریس هاتن همچون بازی اول با واتفورد این بار هم قصد دارد از ستاره ایرانی خود به عنوان اسلحه پنهان روی نیمکت برای شکار آقای خاص و شیاطین سرخ بهره ببرد به همین خاطر بعید است او به ترکیب هفته قبل دست بزند. گزارشی که سایت kabarbola نیز آن را تایید و با انتشار ترکیب احتمالی دو تیم جهانبخش را یکی از نیمکت نشینان برایتون معرفی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj8me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جهانبخش فیکس نباشد دیگر لایک‌تان نمی‌کنیم!