تاریخ انتشار: 1397/06/05 12:46
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 132779

نقدی بر عملکرد فرهاد کاظمی مقابل قشقایی؛ از تعویض‌های زودهنگام تا چینش اشتباه بازیکنان

سرخپوشان پاکدشت در دومین بازی خارج از خانه خود، مقابل قشقایی شیراز تن به شکست داد.
نقدی بر عملکرد فرهاد کاظمی مقابل قشقایی؛ از تعویض‌های زودهنگام تا چینش اشتباه بازیکنان

 دو تیم سرخپوشان پاکدشت و قشقایی شیراز از ساعت 19 روز گذشته در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، قشقایی موفق شد 2-1 سرخپوشان را شکست دهد و سه امتیاز را در شیراز نگه دارد. باهم مروری بر اشتباهات فرهاد کاظمی در رقم خوردن چنین نتیجه‌ای خواهیم داشت؛

تغییر گلر و دریافت دو گل

در دو بازی ابتدایی سرخپوشان، علی محسن زاده به عنوان دروازه بان تیم به میدان رفت اما در بازی با قشقایی، فرهاد کاظمی روی مهدی صدیقیان نظر داشت و او را در دروازه سرخپوشان قرار داد. محسن زاده در دو هفته ابتدایی برای سرخپوشان کلین شیت کرده بود و گلی را دریافت نکرد و نکته مهم آن است که وی در لیست 18 نفره سرخپوشان قرار داشت اما فرهاد کاظمی، به وی بازی نداد و از گلر جوان خود یعنی صدیقیان استفاده کرد و تبعاتش را نیز دید و دو گل دریافت کرد.

تعویض‌های زودهنگام بخاطر اشتباه در چینش

فرهاد کاظمی تا قبل از دقیقه 50، دو تغییر را در تیمش ایجاد کرد. در دقیقه 36 محسن طرهانی را از بازی بیرون کشاند و در دقیقه 46 نیز حمزه خضیراوی را از ترکیبش بیرون کشید و دو مهره تازه نفس به جای آنها به میدان فرستاد. تعویض‌های زودهنگام قطعا بخاطر اشتباهات کاظمی در چینش نفراتش بود و باید دید در ادامه مسابقات، کاظمی چه تدبیری برای ترکیب ابتدایی خود اتخاذ خواهد کرد.

چینش مخلوط و دورهمی بازیکنان

چینش ترکیب فرهاد کاظمی، در هر بازی متغیر است. به عنوان مثال مصطفی ماهی که پست اصلی‌اش هافبک دفاعی است، در هفته اول به عنوان دفاع راست به میدان رفت. از این دست تغییرات در تیم کاظمی بی‌داد می‌کند و علاوه بر عدم هماهنگی مابین بازیکنان، سبب سردرگمی سرخپوشان در مقاطع مختلف بازی می‌باشد.

به هر حال تیم فرهاد کاظمی شاید از نظر مهره خیلی خوب باشد، اما برخی اشتباهات بزرگ در تیم کاظمی سبب شده تا آنها از 3 بازی ابتدایی لیگ یک، فقط 4 امتیاز بگیرند و در میانه‌های جدول قرار بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvord

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری قشقایی مقابل سرخپوشان؛ اولین برد کاکوها با سرمربی جدید/ شوک به شیرفرهاد در دیار حافظ
اختصاصی فرتاک ورزشی|