تاریخ انتشار: 1395/06/24 14:03
هادی اصغری؛
کد خبر: 261523

بازیکن شاهین بوشهر: امسال با هدف صعود تیم به لیگ دسته یک رقابتها را آغاز کرده ایم

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم شاهین یک امتیاز ویژه به نام هوادارانش دارد.
بازیکن شاهین بوشهر: امسال با هدف صعود تیم به لیگ دسته یک رقابتها را آغاز کرده ایم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هادی اصغری مهاجم با تجربه تیم شاهین شهرداری بوشهر خصوص وضعیت فعلی تیمش گفت: خوشبختانه پس از پیروزی در برابر تیم آلومینیوم هرمزگان در یک دیدار سخت خارج از خانه در برابر تیم آماده نیروی زمینی تهران بازی قابل قبولی ارائه دادیم و اگر کمی دقت کرده بودیم می توانستیم برنده آن بازی هم باشیم.

مهاجم شاهین شهرداری افزود: مرحله آماده سازی تیم تقریبا کامل انجام شد و تمرینات خوبی در اردوی چادگان داشتیم هرچند گرمای هوا کار تمرینات را سخت کرده بود اما بازیکنان تیم با انگیزه تمرینات را پشت سر گذاشتند و کادر فنی تیم هم برنامه خوبی در تمرینات داشتند و به نظرم کار خوب کادر فنی در تمرینات قبل از فصل در هفته های آینده جواب خواهد داد.

اصغری در خصوص بازیکنان جوان تیم نیز اذعان داشت: بوشهر بازیکنان مستعدی دارد و هم اکنون بازیکنان خوب و مستعدی در بدنه تیم حضور دارند که آقای احمد زاده به آنها اهمیت می دهد و آنها می توانند با اعتماد به نفس لازم خودشان در رقابتهای امسال لیگ دسته دو به عنوان پدیده مطرح کنند.

مهاجم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص هواداران تیمش نیز گفت: تیم شاهین یک امتیاز ویژه به نام هوادارانش دارد که قدرت تیم محسوب می شوند که در دیدارهای خانگی کار را برای هر تیمی سخت می کنند. امسال با هدف صعود تیم به لیگ دسته یک رقابتها را آغاز کرده ایم و امیدوارم با حمایت همین هواداران پرشور این امر مهم انجام شود و دل همه شاهینی ها را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zygq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال در بازی شهرداری همدان و شاهین ماهشهر
اختصاصی/