تاریخ انتشار: 1397/06/08 22:49
کد خبر: 132278

دایی:دوباره تذکر می دهم، به حریم شخصی من وارد نشوید!

سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از بازی مقابل فولاد با خبرنگاران صدا و سیما درگیری لفظی پیدا کرد و بار دیگر تاکید کرد که قصد صحبت مقابل دوربین تلویزیون را ندارد و اصرار خبرنگاران به این مسئله را ورود به حریم شخصی خود می داند.

دایی:دوباره تذکر می دهم، به حریم شخصی من وارد نشوید!

نشست خبری علی دایی بعد از بازی سایپا با فولاد خوزستان جنجالی شروع شد. دایی در همان ابتدا وقتی خبرنگاران صدا وسیما می‌خواستند میکروفون را مقابل او بگذارند، برافروخته شد و حتی نزدیک بود که نشست خبری را ترک کند.

 

دوباره تذکر می دهم، به حریم شخصی من وارد نشوید!

 

بعد از گذشت دقایقی، علی دایی خطاب به خبرنگاران صدا و سیما گفت: من خیلی وقت است که با تلویزیون مصاحبه نمی‌کنم. آیا این حق را ندارم؟ شما حق ندارید میکروفون را روبه‌روی من بگذارید چون وارد حریم شخصی من می‌شوید.

 

نیمه اول باید کار را تمام می کردیم

 

سرمربی سایپا درباره بازی نیز گفت: به نظرم با توجه به شرایط آب و هوایی بازی سختی بود  و می‌دانستیم فولاد در زمین خودش از دقیقه ۶۰ به بعد بهتر کار می‌کند چون تیم‌های حریف از نظر بدنی کم می‌آورند. فولاد با احتساب گل امروزش، چهار گل از پنچ گل خود را از دقیقه ۶۰ به بعد زده است. خدا را شکر می‌کنم بازیکنان ما باغیرت و خوب بازی کردند. نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما در زدن گل موفق نبودیم. ما یک گل صد در صد را نزدیم و همان توپ برگشت و به دیرک دروازه ما خورد.

 

امروز یکی از بهترین بازی های منادی بود

 

او همچنین در تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: او یکی از بهترین‌ عملکردهایش را امروز داشت و 2 سیو عالی را از او دیدیم که به ما خیلی کمک کرد. ما فقط برای برد آمده بودیم و بعد از دریافت گل تساوی، فشار آوردیم.

 

در این شرایط به فوتبال عادت نداریم

 

دایی درمورد شرایط آب و هوایی اهواز گفت: برای سه امتیاز بازی آمده بودیم و با تمرین‌هایی که در هفته داشتیم، تنها برد می‌خواستیم. می‌دانستیم کار بسیار سخت و بزرگی است. شرایط آب و هوایی روی ما بسیار فشار آورد اما سه امتیاز را به دست آوردیم. شرایط آب و هوایی دست و بال ما را بسته بود. ما به هوای گرم و شرجی عادت نداریم. موقعیت‌های گل ما مانند موقعیت‌های گل حریف بود. شاید حاکمیت توپ در اختیار فولاد بود اما ما تیمی نبودیم که عقب بنشینیم. امروز دقیقه ۸۷ گل تساوی را خوردیم اما بازهم حمله کردیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqjkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت علی دایی در نشست خبری