تاریخ انتشار: 1397/06/09 12:05
کد خبر: 132246

کلمنت: عزت‌اللهی هافبک توانمندی است/ گورلای: او آن‌قدر خوب بود که جذبش کنیم

سرمربی و مدیر باشگاه ردینگ انگلیس به اظهارنظر درباره انتقال قرضی ملی‌پوش ایرانی پرداختند.
 کلمنت: عزت‌اللهی هافبک توانمندی است/ گورلای: او آن‌قدر خوب بود که جذبش کنیم

سعید عزت‌اللهی، بازیکن 21 ساله تیم فوتبال روستوف روسیه به صورت قرضی برای مدت یک فصل به تیم ردینگ در چمپیونشیپ انگلیس پیوست. این ملی‌پوش ایرانی هشتمین خرید تابستانی تیم ردینگ است.

پائولو کلمنت، سرمربی تیم ردینگ پس از امضای قرارداد سعید عزت‌اللهی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سعید عزت‌اللهی را 24 ساعت پیش از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان به خدمت بگیریم. سعید عزت‌اللهی بازیکنی قدرتمند و دارای توانمندی‌های فنی بالایی در خط میانی است. او دارای تجربه بازی در بالاترین سطح باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران است. در تیم روستوف و باشگاه اتلتیکو مادرید هم بازی کرده است. الان هم بی‌صبرانه منتظر آغاز همکاری با عزت‌اللهی در تمرین‌ها هستم.

رون گورلای، مدیر اجرایی تیم ردینگ نیز در این رابطه اظهار داشت: سعید عزت‌اللهی یک هافبک جوان و امیدوار کننده است. با وجود داشتن 21 سال سن از تجربه بازی در سطح حرفه‌ای، اروپا و بین‌المللی برخوردار است. این یک فرصتی برای باشگاه ردینگ بود تا سعید عزت‌اللهی را به صورت قرضی جذب کند. او آن‌قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم. بدین‌ خاطر بی‌صبرانه منتظر بازی او در تیم ردینگ هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم تیم ردینگ را پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالاتی تابستانی اروپا بیشتر تقویت کنیم. معتقدیم که سعید عزت‌اللهی یک بازیکن توانمند با پتانسیل‌های واقعی است که به تیم ردینگ اضافه کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypdba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عزت‌اللهی هم چنان غایب در لیست روستوف

ستاره تیم ملی خبر از تغییر احتمالی باشگاهش داد
عزت‌اللهی: خدا تلاش‌مان را دید و به ما عزت داد