تاریخ انتشار: 1397/06/13 17:03
کد خبر: 131703

داستان برانکو و کی‌روش ابعاد تازه ای به خود گرفت!

داستان برانکو و کی‌روش ابعاد تازه ای به خود گرفته و شب گذشته سرمربی تیم ملی با امثال و حکم چینی سعی داشت تا به منتقدانش پاسخ بدهد.
داستان برانکو و کی‌روش ابعاد تازه ای به خود گرفت!

از دو فصل پیش کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ مقابل هم قرار گرفتند و هر یک در مقاطع مختلف، با اصرار بر موضع خود فضای فوتبالی ایران را ملتهب کردند و تنش آفریدند. این اتفاقات پس از جام جهانی هم ادامه داشت و کارلوس کی روش در مصاحبه ای تاریخی اعلام کرد که ایران برای حضور او و برانکو کوچک شده و به عبارتی تا برانکو باشد، من نخواهم آمد!

 

اما او به ایران آمد و در اولین گفتگوی مفصلش روبروی عادل فردوسی پور قرار گرفت و بازهم با سوالی درباره برانکو ایوانکوویچ و تیم پرسپولیس روبرو شد. کی روش گفت: این موضوع که می گویند با پرسپولیس مشکل دارم، به هیچ عنوان درست نیست. بازیکنانی که خوب بازی می کنند در یکی از مفتخرترین باشگاه های آسیا. اگر یک مربی عقل داشته باشد باید از آن تیم دعوت کند ولی بعضی دوست دارند مشکل برانکو و کی روش را بگویند.

 

او این بار به شکلی آرام درباره پرسپولیس صحبت کرد اما در ادامه با زبانی تند به منتقدانش تاخت و گفت: یک ضرب المثل چینی است که میگوید با انگشت خود به ماه اشاره کنید، آنها فقط انگشت شما را می بینند و یا انگشتی که کثیف است را نگاه می کنند. اخلاق درون خودشان را دارند و منعکس کننده درون خودشان است.

 

با این حال روابط بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش به تندی گذشته نیست و این می تواند در آستانه جام ملت ها، کمک حال تیم ملی باشد؛ هرچند که مشکلات موجود باید هرچه سریعتر حل شوند.

 

این تصویر از برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس و اشاره اش به آسمان، می تواند یادآور صحبت های شب گذشته کارلوس کی روش و ضرب المثل جالب چینی باشد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48bxnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی کروات پرسپولیس به عدم توافق کی روش با ایران واکنش نشان داد