تاریخ انتشار: 1397/06/13 20:50
کد خبر: 131666

شورای شهر تبریز مجوز تیمداری شهرداری را صادر کرد

در ادامه جلسه امروز لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز تداوم مدیریت بر تیم هایی که با شروع فصل جدید قرارداد منعقد کرده اند در صحن علنی شورا مطرح گردید.
شورای شهر تبریز مجوز تیمداری شهرداری را صادر کرد

 پس از بررسی های لازم مقرر گردید که به شهرداری تبریز اجازه داده ‌شود با بودجه سال 97 شهرداری تیم های ورزشی را مدیریت کنند.

برخی از اعضا از جمله محمدباقر بهشتی به واگذاری تیم های شهرداری به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان متولی این حوزه اشاره کردند تا طبق قانون، تمام فعالیت ها و بودجه آن یکجا به اداره مذکور واگذار گردد.

اما شهرام دبیری در اعتراض به این مقوله تاکید کرد که اداره کل ورزش و جوانان هیچ وقت نتوانسته در این وادی موفق باشد و در حال حاضر نیز تنها به بحث نظارت می پردازد.

سعید نیکوخصلت هم در این باره گفت: هزینه تیم های قبلی شهرداری به یک سوم کاهش یافته است و خوشبختانه با بازیکنان بومی و حداقل هزینه ها می توانیم طعم شیرین ورزش های محلی را بچشیم.

غلامحسین مسعودی ریحان نیز با اشاره به اینکه همه ما خواهان حمایت از ورزش همگانی و کاهش هزینه های ورزش های قهرمانی هستیم گفت: باید به تیم های حاضر در باشگاه شهرداری بال و پر داد و هزینه های اولیه را تخصیص داد.

بدین ترتیب شورای شهر مجوز تیمداری شهرداری را صادر کرد تا باعث شادمانی ورزش دوستان تبریزی شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpdmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعویق 24 یا 48 ساعته بازی؛ شهرداری تبریز فردا به بوشهر سفر می‌کند
اختصاصی فرتاک ورزشی|