تاریخ انتشار: 1397/06/15 13:13
کد خبر: 131454

عکس | کی‌روش دستور VAR صادر کرد!

مردود اعلام شدن دو گل در جریان تمرین تیم ملی موجب شد تا کارلوس کی‌روش دستور بازبینی ویدئویی صحنه‌ها را اعلام کند.
عکس |  کی‌روش دستور VAR صادر کرد!

دور اول مراحل تمرینی تیم ملی ایران در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا روز به روز با تعداد بازیکن زیادتر و شور و حال بیشتری پیگیری می‌شود و کارلوس کی‌روش نیز با جمع‌تر شدن شاگردان‌اش از روز گذشته با لباس تمرینی در کنار زمین حضور پیدا کرد.

کارلوس کی‌روش بعد از آنکه دو روز متوالی با لباس غیر ورزشی در کنار زمین نظاره‌گر تمرین شاگردان خود بود، از روز گذشته و تمرینی که از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد، با پیراهن تمرینی تیم ملی در استادیوم حضور یافت و بیشتر در کارهای تاکتیکی بازیکنان نظارت می‌کرد.

حضور کی‌روش با لباس ورزشی نیز شور و حال بیشتری هم به تمرینات تیم ملی داد تا جایی که حتی در فوتبال درون تیمی بازیکنان ایران نیز مرد پرتغالی به طور جدی‌تر کار شاگردان خود را زیر نظر داشت و در کنار دستورات تاکتیکی، به شوخی با آنها می‌پرداخت.

در یکی از حملات بازی درون تیمی دیروز ملی پوشان ایران، کریم انصاری‌فرد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد که میک مک‌درموت، مربی تیم ملی در این صحنه اعلام آفساید کرد که اعتراض زیاد انصاری‌فرد را به همراه داشت ولی ثانیه‌هایی پس از آن، کارلوس کی‌روش که کنار خط ایستاده بود، در تصمیمی غیرمنتظره اعلام بازبینی ویدئویی(VAR) داشت که این اقدام او خنده بازیکنان ایران را هم به همراه داشت.

لحظاتی پس از آن این اتفاق هم دوباره این صحنه تکرار شد و کریم انصاری‌فرد گلزنی کرد و مک‌درموت مجددا آفساید او را گرفت که کی‌روش هم یک بار دیگر با حرکات دست خود اعلام بازبینی ویدئویی داشت و البته لحظاتی بعد گل را صحیح اعلام کرد.

پس از گل دوم انصاری‌فرد که روی پاس سعید عزت‌اللهی به ثمر رسید و صحیح اعلام شد، این مهاجم همراه با هم‌تیمی‌های خود مقابل دوربین عکاسان آمد و شادی گلی مشابه شادی گل‌های کریستیانو رونالدو انجام داد.

احتمالا کی‌روش با این اقدام قصد داشته مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی را یادآوری کند تا بازیکنان در جریان مسابقات رسمی بیشتر به این قانون جدید توجه داشته باشند؛ دیدار دوم مقابل اسپانیا که گل سعید عزت‌اللهی پس از اعلام VAR مردود اعلام شد و بازی برابر پرتغال که حریف ایران یک پنالتی به کمک بازبینی ویدئویی به دست آورد و کریستیانو رونالدو را نیز در برخورد با مرتضی پورعلی‌گنجی از زمین اخراج نکرد.

عکس از: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqwm5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: با 15 روز تمرین شانسی مقابل ژاپن نخواهید داشت