تاریخ انتشار: 1397/06/17 10:52
کد خبر: 131225

بلژیکی ها: کاوه رضایی در تیم ملی آسیب دید

بعد از خط خوردن از فهرست نهایی مسافران ایران به ازبکستان رسانه های بلژیکی نسبت به مصدومیت ستاره ملی پوش بروژ واکنش نشان دادند.
بلژیکی ها: کاوه رضایی در تیم ملی آسیب دید

چند روز بعد از عدم حضور کاوه رضایی در اردوی آماده سازی تیم ملی ایران برای بازی با ازبکستان در نهایت نام ستاره گران قیمت بروژ از فهرست نهایی مسافران تاشکند خط خورد تا مصدومیت او بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرد.

در شرایطی که کاوه حتی یک روز هم در اردوی تیم ملی حاضر نشد و ترجیح داد به ایران بازنگردد پیش بینی می شد باشگاه بروژ نسبت به مصدومیت اخیر این بازیکن گران قیمت واکنشی نشان بدهد اما این اتفاق رخ نداد تا سکوت باشگاه گمانه زنی های رسانه های این کشور مبنی بر آسیب دیدگی رضایی در تمرینات ملی را بر سر زبان ها بیاندازد.

سایت voetbal24 در این خصوص نوشت:« رضایی در بروژ به دلیل مصدومیت جلی فوسن در بازی های گذشته تیم به خدمت گرفته شد. حضور رضایی باعث شد ایوان لکو سرمربی بروژ گزینه های بیشتری برای خط تهاجمی خود داشته باشد. رضایی در بازی های گذشته از روی نقطه پنالتی اولین گل خود برای بروژ را به ثمر رساند. ستاره ایرانی امیدوار است با بازی کردن در این باشگاه بلژیکی دیده شود تا بتواند در تیم ملی کشورش به عنوان یکی از مهره های اصلی به میدان برود ولی گزارش هایی مبنی بر احتمال مصدومیت رضایی در تمرینات تیم ملی ایران منتشر شده که باشگاه بروژ هنوز درباره این گزارش ها اظهارنظری نکرده است».

حال باید منتظر ماند و دید در ساعات و روزهای آینده مسئولان باشگاه بروژ نسبت به وضعیت آسیب دیدگی ستاره ایرانی خود اظهارنظری خواهد داشت یا نه؟ به خصوص در آستانه ورود این باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا و جدال با رقبای سرسختی که در گروه مقدماتی نصیب شان شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369rg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایت سرمربی بروژ بلژیک از جذب کاوه رضایی

اولین گفت وگوی کاوه رضایی بعد از انتقال به بروژ بلژیک
رضایی: آرزوی قهرمانی لیگ بلژیک با بروژ را دارم