تاریخ انتشار: 1397/06/17 11:21
کد خبر: 131221

انصاری فرد بجای آزمون به میدان می رود

کریم انصاری فرد به جای سردار آزمون در بازی با ازبکستان در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد آمد.
انصاری فرد بجای آزمون به میدان می رود

کی روش در بیشتر بازی ها، تیم ملی را 1-3-2-4 ارنج کرده و از یک نوک در خط حمله تیم ملی بهره می برد. البته همواره بال های ایران هم مهاجم بوده اند. در این شرایط تیم ملی برای بازی تهاجمی و هم چنین تبدیل سریع دفاع به حمله مشکلی ندارد.

 

در آستانه این بازی کارلوس کی روش گفته شاید سبک بازی تیم ملی را از دفاعی به تهاجمی تغییر دهد. البته که مهدی طارمی هم می تواند در پست سردار بازی کند اما مهدی طارمی پیش تر به کی روش گفته بود بیشتر دوست دارد از عقب به فضا بزند و کارلوس کی روش هم مایل است از مهدی طارمی در پست بال استفاده کند. چون همان طور که اشاره شد مهدی طارمی ویژگی حمل توپ دارد.

 

پیش تر صحبت از این بود که سامان قدوس در نوک خط حمله تیم ملی به میدان می رود اما کی روش بعد از مشورتی که با دستیاران خود داشته به این نتیجه رسیده که از سامان در پست 10 یا همان پشت مهاجم استفاده کند.

 

تیم ملی روز 20 شهریور ماه در تاشکند به مصاف تیم ملی ازبکستان می رود. ازبک ها با کوپر پیش از این بازی با سوریه هم دیدار کرده بودند که در این بازی با وجود تلاش فراوان پیروز نشدند. در این دیدار بازی دفاعی شاگردان کوپر با انتقاد خبرنگاران ازبکستانی همراه شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpnrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی: نه از استقلال پیشنهاد دارم، نه پرسپولیس!