تاریخ انتشار: 1397/06/19 09:57
کد خبر: 130994

مهاجرانی از کی روش انتقاد کرد!

حشمت مهاجرانی، سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین به طور جدی از کارلوس کی روش به خاطر دعوت از سردار آزمون به اردوی تیم ملی ایراد گرفت.
مهاجرانی از کی روش انتقاد کرد!

سردار آزمون با وجود دعوت به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان در تمرینات حاضر نشد و در نهایت کارلوس کی روش مجبور شد به روی نام او قلم قرمز بکشد و حالا خبر می رسد این روند ادامه خواهد داشت و این بازیکن به اردوی بعدی تیم ملی هم دعوت می شود!

حشمت مهاجرانی در مورد دعوت از سردار آزمون به اردوی تیم ملی برای بازی با ازبکستان می گوید: « در مورد چنین مسئله ای سوابقی هم داشته‌ایم سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی هم از تیم ملی خداحافظی کردند و خود کی‌روش دیگر آنها را به تیم ملی دعوت نکرد. وقتی من فهرست تیم ملی را دیدم از دیدن اسم سردار آزمون در بین بازیکنان دعوت شده تعجب کردم. سردار آ‌زمون بازیکن مستعد و خوبی است اما او از تیم ملی خداحافظی کرده است حالا یا احساسی شده و چنین تصمیمی گرفته یا دلیل دیگری داشته است اما وقتی بازیکنی از تیم ملی خداحافظی کرد دیگر نباید او را به تیم ملی دعوت کنیم. من مصاحبه‌های سردار آزمون را خواندم خودش چند بار تأکید کرد که از تیم ملی خداحافظی کرده است البته که آزمون لیاقت و شایستگی حضور در تیم ملی را دارد. تمام فاکتورهای مناسب یک بازیکن خوب را دارد ولی او از تیم ملی خداحافظی کرد.»

سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین در پاسخ به این سوال اگر به جای کارلوس کی روش با این اتفاق روبرو می شد چه تصمیمی برای آینده سردار می گرفت؟ گفت: آزمون در صورتی که بتواند دلیل قانع‌کننده‌ای برای رسانه‌ها بیاورد و علت خداحافظی‌اش را تشریح کند شاید بتواند دوباره به تیم ملی برگردد.»

سردار آزمون به دنبال تغییر درخواست های کی روش از وی در جام جهانی روسیه مبنی بر اینکه بیشتر باید در دفاع حاضر باشد تا حمله مورد انتقاد قرار گرفت! البته وی در بازی های انجام شده فرصت های خوبی را هم از دست داد. به خصوص موقعیت تک به تک در بازی با مراکش. اینجا بود که هواداران تیم ملی از او انتقاد کردند و آزمون هم در پاسخ به انتقادات از تیم ملی خداحافظی کرد و دلیلش هم برای خداحافظی حضور در کنار خانواده بود. خیلی از همبازیان سردار در واکنش به این تصمیم آزمون به او گفتند نباید به فضای مجازی توجه کند و باید مسیر خود را در تیم ملی جلو رود.

در مورد سردار گفته می شود کارلوس کی روش صحبت هایی با وی انجام داده و قرار است در اردوی بعدی تیم ملی حاضر شود. از اینرو کارلوس نام آزمون را در لیست بعدی اردوی تیم ملی قرار داده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypnmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سردار آزمون سوژه شد