تاریخ انتشار: 1397/06/19 13:14
می اندیشم پس هستم,؛
کد خبر: 130969

دست مریزاد به مدیران؛ اقدام ارزشمند مدیران باشگاه استقلال

بازدید مدیران باشگاه استقلال از خانواده پیشکسوتان را اقدامی مثبت می دانم.
دست مریزاد به مدیران؛ اقدام ارزشمند مدیران باشگاه استقلال

رضا صادق پور؛ در حال مطالعه اخبار مربوط به فوتبال از خبرگزارها بودم که به تیتر ""بازدید از خانواده پیشکسوتان و ر سیدگی به شرایط خانواده آنها توسط مدیران استقلال"" توجه مرا جلب کرد، براساس رفتار و توقع خودم بنا داشتم همچون ۲۰ سال گذشته چه بعنوان بازیکن و مربی وچه بعنوان مدیر،در خصوص باشگاه در زمانی که مسئولیت ندارم  اظهار نظر نکنم و حتی برای دریافت مطالباتم نه حضوری در باشگاه داشته باشم و نه صحبتی در  خصوص استقلال به زبان جاری کنم .

اما این خبر بازدید مرا بر سر شوق اورد که این مطلب را به نگارش در آورم ، این اقدام ارزشمند هرچند در زمان مدیران اسبق آقایان اولیایی، قریب، فتح اله زاده، واعظ آشتیانی و افشارزاده نیز صورت گرفت ضمن تشکر از زحمات این عزیزان در زمان مسئولیت ،اما مستمر نبود .

اکنون مجموعه مدیریت باشگاه و سرپرست محترم آقای فتحی اقدام به اجرای مجدد این فرهنگ پسندیده و تفکر انسانی در راستای تکریم پیشکسوتان باشگاه نموده اند. در رابطه با این عمل ارزشی و معرفتی به دونکته رسیدم .

اول: مدیریت محترم باشگاه با رصد پیشنهادات و انتقادات، مقالات سازنده کارشناسان و منتقدین که در راستای رشد منافع سازمانی و در مسیر شکوفایی و تعالی باشگاه بزرگ استقلال هستند و همچنین کاربردی نمودن این موضوعات سازنده است، چرا که در روزهای گذشته در خصوص این تکریم در فضای مجازی و مقاله های مرتبط با موضوع به اندازه لازم و کافی بحث و نقد صورت گرفت.

دوم :پذیرفتن پیشکسوتان به عنوان ولی نعمتان که براستی اینان ولی نعمتان حقیقی فوتبال ایران و باشگاهها هستند ،بعبارتی اگر خانواده ای به پدر و بزرگتر خود احترام نگذارد قطعا ان خانواده به سرمنزل مقصود خود نخواهد رسید.

ضمن تقدیر از این اقدام شایسته و مهم توسط اقای فتحی،پیشنهاد میگردد تا رییس فدراسیون فوتبال که خود نیز دغدغه این قشر را دارد و نیز ارتباط موثری با مسئولین هیات های فوتبال استانها را دارد، بودجه ای در این خصوص در اختیار آنان در استانها قرار دهد تا آنان نیز با اقدام  به تکریم پیشکسوتان این دلاوران و این ارزش های فوتبال نموده و در واقع ارتباط معناداری بین تکریم بزرگان و قدیمی های ورزش با مدیران فعلی در راستای استفاده از تمام ظرفیت مادی و معنوی ورزش وجود بیاید .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpnpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست استقلال: برای صعود به نیمه نهایی روی کاغذ شانس‌مان صفر است