تاریخ انتشار: 1397/06/24 10:42
کد خبر: 130336

باشگاه ترکیه ای نگران وضعیت ستاره ایرانی

مصدومیت در بازی های ملی باعث شد تا مربیان و طرفداران باشگاه ترکیه ای نگران وضعیت ستاره ایرانی خود در آستانه بازی های هفته پنجم سوپرلیگ باشند.
باشگاه ترکیه ای نگران وضعیت ستاره ایرانی

مجید حسینی با مصدومیتی که در نیمه دوم بازی با ازبکستان گریبانگیرش شد حالا به دغدغه بزرگ مربیان و طرفداران این تیم در آستانه رویارویی با آلانیااسپور در هفته پنجم سوپرلیگ ترکیه تبدیل شده است. رسانه های مطرح شهر ترابزون با اشاره به غیبت این بازیکن در تمرینات گروهی در فاصله چند ساعت تا بازی حساس امشب این سئوال را طرح کردند که مدافع ایرانی به بازی با آلانیا می رسد یا نه؟

سایت haber61 ترابزون با انتشار گزارشی از مدافع ایرانی نوشت:« مجید حسینی مثل چهار مصدوم دیگر باشگاه طی 72 ساعت گذشته تمرینات اختصاصی و ویژه ای را دور از سایر بازیکنان در سالن وزنه در دستور کار قرار داده است تا آمادگی بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد. یانال کارامان اصلا دوست ندارد این بازیکن کلیدی در ساختار تدافعی را از دست بدهد به همین خاطر باید منتظر ماند و دید او شرایط بهبودی را پیدا خواهد کرد یا نه؟».

ترابزون بعد از برد شیرین 4-0 برابر گالاتاسرای مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به سه امتیاز جدال خارج از خانه برابر آلانیا نقشه کشیده است، از همین رو حضور مجید حسینی مدافع برتر این تیم در مصاف با قهرمان ترکیه از اهمیت خاصی برای "بوردو- ماوی ها" برخوردار است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljpzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی:به دستشویی رفتن پژمان منتظری فقط یک شوخی بود!