تاریخ انتشار: 1397/06/25 16:50
کد خبر: 130145

حواشی، اخبار و اظهار نظرهای پیش از برگزاری دیدار حساس پرسپولیس-الدحیل

پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 90 دقیقه سرنوشت ساز در ورزشگاه آزادی برابر الدحیل قطر پیش رو دارد.
حواشی، اخبار و اظهار نظرهای پیش از برگزاری دیدار حساس پرسپولیس-الدحیل

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس تهران و الدحیل قطر فردا از ساعت 18:40 در ورزشگاه آزادی تهران برپا می‌شود.

پرسپولیس در بازی گذشته با وجود ارائه نمایشی دیدنی در زمین مدعی قهرمانی آسیا با یک گل شکست خورد تا شانس زیادی برای صعود به دور بعدی در حضور پرشور طرفدارانش داشته باشد.

حواشی، اخبار و اظهار نظرهای پیش از برگزاری این دیدار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

* تقابل پرسپولیس و الدحیل نکته عجیبی در دل خود جای داده است؛ از طرفی شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمامی بازی‌های خانگی این فصل لیگ قهرمانان آسیا را با برتری پشت سر گذاشته‌اند و از طرف دیگر الدحیل قطر در بازی‌های خارج از خانه به سه امتیاز دست پیدا کرده است.

* مدیر کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و گرشاسبی جلسه‌ای برگزار کردند.

* ماهینی، در روز تولدش در رابطه بازی با تیم قدرتمند قطری اظهار داشت: هواداران ما تا این لحظه حمایت قابل توجهی از تیم داشتند. فقط و فقط تیم را تشویق کردند و اینکه ما شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی داریم و اگر در مرحله بعدی با استقلال یا السد جدال کنیم باید بار دیگر در استادیوم آزادی قرار گیریم و به حمایت‌شان نیاز داریم. در چند بازی اخیر اتفاق حاشیه سازی شکل نگرفته و امیدوارم و از آنها می‌خواهیم در بازی فردا نیز با همان انرژی بزرگ خود به حمایت تیم بپردازند و خدای ناکرده مشکلی برای تیم داوری و حریف شکل ندهند تا بتوانیم در مرحله بعدی نیز از حمایت آنها سود ببریم.

* پس از سرمربی و بازیکنان الدحیل نوبت برانکو ایوانکوویچ به همراه حسین ماهینی در نشست خبری حضور یافتند. سرمربی کروات درباره این دیدار سرنوشت ساز گفت: فلسفه بازی ما این نیست که اول گل نخوریم، فلسفه ما این است که اول گل بزنیم. بعد از گل اول هم گل دوم را بزنیم و بعد از گل دوم به دنبال گل سوم باشیم! اما قطعا با تمام احترام به حریف در عین حال نباید گل بخوریم. بزرگترین مشکل ما صبور نبودن ماست چرا که همه انتظار دارند در دقیقه 3 بازی 2 بر صفر به نفع ما باشد و دو تا به تیرک دروازه زده باشیم و دو موقعیت دیگر! طبیعی است که هرچه بازی پیش برود استرس بیشتر خواهد شد.

* همراه با سرمربی الدحیل، عبداله الاهرک اظهار داشت: دیدار مقابل پرسپولیس، بازی بسیار مهمی برای تاریخ باشگاه ماست، چون خیلی زحمت کشیده‌ایم تا به این مرحله رسیدیم.

* نبیل معلول سرمربی الدحیل قطر در رابطه با بازی فردا گفت: رسم تیم ما نیست که دفاعی بازی کنیم. فلسفه ما هجومی است و بازیکنان ما هم برای همین سیستم انتخاب شده‌اند. پرسپولیس بازیکنان قدرتمندی به لحاظ بدنی دارد و باید آنها را کنترل کنیم، اما همان‌طور که گفتم فلسفه تیم ما بازی هجومی است.

* واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای آورده است: تماشاگران عزیز می‌توانند با استفاده از خطوط سامانه‌های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین انقلاب اسلامی، فردوسی، امام حسین (ع)، تهرانپارس ، خراسان، گمرک ، پایانه خاوران ، فلکه صادقیه ، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات همچنین در ادامه مسیر با بهره‌گیری از ایستگاه متروی میدان آزادی نیز به سایر نقاط سطح شهر عزیمت کنند.

* تیم داوری ۶ نفره پرسپولیس-الدحیل که شامل ایرماتوف (داور)، رسولف عبدو خمیدلو (کمک داور اول)، سعیدف جهانگیر (داور دوم)، شادموتوف، کووالنکو والنتین و کانتاشف وارد تهران شدند

* بلیت فروش این دیدار الکترونیکی بوده و پس از اینکه روز گذشته بلیت‌های جایگاه و رو به رو جایگاه تمام شد، تا ساعت 11 امروز نیمی از بلیت‌های طبقه دوم، و 20 درصد از ظرفیت پشت دروازه‌ها هنوز باقی مانده است.

* با برگزاری جلسه هماهنگی این دیدار قرار شد، پرسپولیس که فردا میزبان است با لباس‌های قرمز رنگ خود در این بازی به میدان می‌رود. تیم پرسپولیس در بازی رفت با لباس‌های دوم خود و با رنگ سفید به میدان رفت. همچنین از ساعتی دیگر نشست خبری نبیل معلول و برانکو ایوانکوویچ برپا خواهد شد.

* روزنامه الرای قطر درباره این جدال نوشت: تیم فوتبال الدحیل تنها یک قدم تا ثبت در تاریخ وجود دارد. این تیم با پرسپولیس و هوادارانش در ورزشگاه آزادی تهران مواجهه می‌شود اما امکان ثبت دهمین پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود تاریخی برای نخستین‌بار به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

* کاروان تیم الدحیل ساعت پایانی شب گذشته وارد تهران شد و در هتل مستقر شدند. قرار است عصر امروز دو تیم جلسه تمرینی در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xppdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بررسی شرایط تیم الدحیل و پلن هایی که پرسپولیس را به این پیروزی بزرگ می رسانند