تاریخ انتشار: 1397/06/27 15:35
کد خبر: 129844

منشا و دو سرخپوش دیگر در پیروزی درخشان پرسپولیس تاثیر زیادی گذاشتند

مهاجم آفریقایی تیم پرسپولیس تهران در بازی با الدحیل قطر شب درخشانی را پشت سر گذاشت و بر روی هر سه گل تیمش تاثیر مثبتی گذاشت.
منشا و دو سرخپوش دیگر در پیروزی درخشان پرسپولیس تاثیر زیادی گذاشتند

بی شک سیدجلال حسینی، گادوین منشا و بشار رسن سه بازیکنی بودند که در پیروزی درخشان پرسپولیس تاثیر گذاشتند و یک برد حماسی و قاطع دیگر به طرفداران خود تقدیم کردند.

بعد از اتمام مسابقه از سوی مسئولین برگزار کننده بازی سیدجلال حسینی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما در این بین نباید از نقش ویژه گادوین منشا هم گذشت. مهاجمی که توانست بر هر سه گل پرسپولیس اثر بگذارد و از تحت فشار انتقادات تماشاگران خارج شود. منشا که از غیبت نعمتی استفاده کرده و در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود از همان ابتدای بازی جنگنده حاضر شد و موقعیت‌های بسیار خوبی برای خود به وجود آورد. به خصوص در دقیقه 21 بازی که توانست در میانه زمین توپ گیری را انجام دهد و با شلیک یک شوت سنگین تیر دورازه الدحیل را به لرزه درآورد. اما درخشش منشا در 45 دقیقه دوم بیشتر نمایان شد. وی در صحنه گل اول و ضربه کرنری که به دست آمده بود جلوتر از کامیابی در تیر یک جایگیری کرد و با اثری که بر روی توپ گذاشت جهت آن را تغییر داد و در ادامه سیدجلال حسینی توانست گل اول را وارد دروازه لکومته کند.

منشا در ادامه بار دیگر با ارسال یک پاس کلیدی برای علیپور کار ارزشمندی در صحنه گل دوم تیمش انجام داد. او که در طول بازی عقب تر از مهاجم نوک پرسپولیس بازی می‌کرد و متمایل به مرکز زمین بود پاس خود را پشت دو مدافع الدحیل انداخت و با حرکت تکنیکی خوب علیپور گل دوم پرسپولیس به دست آمد.

نقطه اوج مهاجم آفریقایی پرسپولیس هم در در صحنه گل سوم رقم خورد. جایی که منشا همراه با مادیبو در میانه زمین حضور داشت تا از توپ برگشتی احتمالی استفاده کرده و یک ضد حمله خطرناک برای تیمش ترتیب دهد. همین اتفاق هم افتاد و بیرانوند از نبود مدافعان الدحیل نهایت استفاده را کرد و با ارسال یک پاس بلند و هم‌چنین با اشتباه عاصم مادیبو، موقعیت تک به تک برای منشا به دست آمد و او با یک تو سر توپ زیبا توانست دروازه‌بان ملی‌پوش قطری را از پیش رو برداشته و گل سوم و صعود پرسپولیس را به ثمر برساند.

گادوین منشا حالا با درخشش در این بازی می‌تواند ادامه مسابقات لیگ برتر را با امید بیشتری ادامه دهد و با قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس روزهای تلخ گذشته را فراموش کرده و بار دیگر به الماس سیاه قرمزپوشان تبدیل شود. به خصوص اینکه تیمش در سه هفته پیش رو، دو بازی فوق حساس را پشت سر می‌گذارد. شاگردان برانکو باید روز پنج مهر در دیداری حساسی به مصاف استقلال بروند و 5 روز بعد با سفر به دوحه دیدار رفت خود با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنند. دو دیداری که برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی دارد و درخشش هر چه بیشتر بازیکنان با تجربه این تیم را می‌طلبد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwwmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هوادارانی که حسرت بزرگی را تجربه کردند