تاریخ انتشار: 1397/06/29 17:21
کد خبر: 129598

انگشت اتهام بازیکنان به سمت مدیر ورزشی PSG

از نظر بازیکنان، مقصر ناکامی های پی اس جی در لیگ قهرمانان مدیر ورزشی این تیم است.
 انگشت اتهام بازیکنان به سمت مدیر ورزشی PSG

پی اس جی سال هاست که در تلاش است به فینال لیگ قهرمانان برسد اما همواره پشت سد یک چهارم نهایی باقی مانده است.

اونای امری در دو سال گذشته حتی با وجود در اختیار داشتن نیمار و امباپه نتوانست پی اس جی را به رویایش برساند و حال نوبت به توخل رسیده است. پاریسی ها در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان در زمین لیورپول 3-2 شکست خوردند تا بار دیگر مشخص شود که پی اس جی در اروپا به بزرگی لیگ فرانسه نیست.

توخل، سرمربی آلمانی جدید پی اس جی در قدم اول باید صلح را بین کاوانی و نیمار، دو ستاره مغرور خود برمی گرداند و به نظر می رسد که چنین کرده است اما یک فصل نقل و انتقالات ناموفق تابستانی در حال حاضر بزرگترین مشکل او محسوب می شود. جایی که باشگاه و در راس آنها آرترو هنریک، مدیر ورزشی، هیچ اقدامی برای جذب جانشین تیاگو موتا انجام نداد با وجود اینکه توخبل رسما تقاضای جذب جانشین برای او را کرده بود.

همین امر باعث شده تا توخل از بازیکنان در پست های غیر تخصصی بازی بگیرد. توخل چندی پیش کنایه ای در همین زمینه به هنریک زد و پس از شکست برابر لیورپول، تیاگو سیلوا نیز به حمایت از سرمربی خود پرداخت.

او در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از رابیو، مارکینیوس و دی ماریا در پست های غیر تخصصی گفت:« این سوال را من نباید جواب بدهم. باید آن را از هنریک بپرسید تا به شما پاسخ بدهد.»

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن نیز اخیرا در مصاحبه ای گفته بود که اگر جای ناصر الخلیفی بود، هنریک را از باشگاه اخراج می کرد چرا که با وجود پاسخ منفی در مورد انتقال رناتو سانچس، او همچنان پشت پرده در تلاش بود تا ستاره پرتغالی را به پاریس ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27akre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موج جدید انتقادات علیه نیمار راه افتاد